Gå til innhold

Enermax kabinettvifte+støvfilter..


Anbefalte innlegg

Åssen får man montert filteret på enermax vifta 80x80?? Sjekk filter type: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FF80

For evt kabinettinfo se signaturen.

 

_________________

Chieftec Dragon Medium Tower Svart/m Dør 340W

AMD XP1600+ 1.4GHz

MSI K7T-266 PRO2-RU

60GB Western Digital HDD

256 DDR RAM

Gainward Geforce3 Ti/500TV 128MB 4.0ns(Detonator 27.70 drivere)

Windows XP Pro

 

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-04-02 14:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du skrur filteret fast der grillen stod! jeg bruker selv filter på min enermax kabinett-vifte, men et lite tips! bruk heller damestrømper som filter :wink: det er meget efektivt i forhold til pris, tar mindre plass, og det øker luftgjennomstrømningen sammenlignet med vanlige filtre...

Lenke til kommentar

Lurte på det samme til mitt Chieftech "maxi-tower".

Det dumme er plassen foran viftene når de står i "harddisk skuffene" eller holderen under, svært liten plass mellom vifta og chassi til kabinettet. Demonterte grillene på mine Enermax vifter på avsug bak for å få montert i holderen, samme foran på innsugviftene. Gjorde som en tipsa over, kjøpte knestrømper og tapa på utenpå chassi foran "inn viftene" dette har tatt litt skitt.

Midi-toweret er mer vrient, hele plastfronten må av for å legge filter på utsida av chassiet. Fant ikkje ut av det på et midi-tower fra Chieftech eg skaffa etter det store (DA01BD) som eg vil fortsette å bruke - nett støydempa med kittet fra NoiseControl..bedre enn mattene med alu fra Biltema (dyrere og..).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-02 16:04, HAG skrev:

Lurte på det samme til mitt Chieftech "maxi-tower".

Det dumme er plassen foran viftene når de står i "harddisk skuffene" eller holderen under, svært liten plass mellom vifta og chassi til kabinettet. Demonterte grillene på mine Enermax vifter på avsug bak for å få montert i holderen, samme foran på innsugviftene. Gjorde som en tipsa over, kjøpte knestrømper og tapa på utenpå chassi foran "inn viftene" dette har tatt litt skitt.

Midi-toweret er mer vrient, hele plastfronten må av for å legge filter på utsida av chassiet. Fant ikkje ut av det på et midi-tower fra Chieftech eg skaffa etter det store (DA01BD) som eg vil fortsette å bruke - nett støydempa med kittet fra NoiseControl..bedre enn mattene med alu fra Biltema (dyrere og..).


 

Hm..så man må d ja.. Får ta av hele fronten da. Klarte ikke å feste filteret rett på vifta :sad: Prøvde sånn som blanc sa men da kom filteret inni bladene på vifta slik at den umulig kunne gå rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...