IceCone Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg har den sener tid slitt ganske mye med mitt GF4 440MX-kort. Jeg skjønner at skal jeg kunne få noe glede ut av nye spill må jeg skaffe et bedre. Jeg hadde derfor bestemt meg for å gå til anskaffelse av et 9800pro-kort. Men nå ser jeg at Nvidia kommer ut med nye kort i mai...Se her Hva er deres erfaringer fra nye generasjoner grafikkort? Er det stor forskjell fra serie til serie? Burde jeg vente på de nye kortene?
Elyas Machera Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Denne tråden passer vel bedre under Hardware? Men allikvel, kommer an på hvor fort du vil ha et nytt kort. Hvis du trenger det med en gang burde du kjøpe Radeon 9800Pro, men hvis du er tålmodig burde du nok vente på den nye generasjonen. Det lønner seg å kjøpe kortet ikke rett etter at det er kommet, og ikke rett før de nye kommer
IceCone Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 (endret) Det lønner seg å kjøpe kortet ikke rett etter at det er kommet, og ikke rett før de nye kommer Kjipt tidspunkt ut sommeren altså... :/ Anng. feilpost: Du har selvfølgelig rett. Jeg poster under hardware isedenfor. Dere behøver derfor ikke svare på denne posten her mer. Beklager for feilpost.... Endret 15. april 2004 av IceCone
cock hammer Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) shader model 3.0 titles: Bilde http://oblivionlost.deloo.de/forum/viewtopic.php?p=3490#3490 må nok vente med å oppgradere j også blir koselig å se directx9 bilder av s.t.a.l.k.e.r. ##Edited pga stort bilde## Endret 15. april 2004 av Blib
Falcon_ Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hva er deres erfaringer fra nye generasjoner grafikkort? Er det stor forskjell fra serie til serie? Burde jeg vente på de nye kortene? NV40 er jo dobbel så rask som nåværende toppmodeller fra ATI og Nvidia, så det er opp til deg å vurdere om det er verdt prisen elelr ei.
insider Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 dyrt og bra, hvis du vill vite hvordan det er så er det en del tester rundt på nettet. søk her på forumet eller på google
Merlin Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg ville ventet på PCI-Express da dette ikke er så lenge til
Traxco Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 sitat fra it-avisen: GeForce 6800-skjermkort forventes å dukke opp først i mai, med «Ultra»-versjoner annonsert for juli måned. trodde det var ultra-versjonen som kom først,eller snakker de om nv 41-45 her !
Citizenx Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 sitat fra it-avisen: GeForce 6800-skjermkort forventes å dukke opp først i mai, med «Ultra»-versjoner annonsert for juli måned. trodde det var ultra-versjonen som kom først,eller snakker de om nv 41-45 her ! Tror det er smart av nvidia å vente litt med Ultra versjonen for å se hva Ati kan tilby.
IceCone Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 Takk for svar!! Har tittet litt rundt på nettet. De 6800-serien ser utvilsomt bra ut så jeg kjøper et slikt kort når de kommer ut. Nå har det seg slik at jeg har en P4, 2,5G prosessor. Holder dette i forhold til grafikkortet? Eller vil prosessoren være en stor flaskehals når jeg spiller? Må jeg skaffe meg ny prossessor også?
El-Hadji Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det er jo helst på høye oppløsnigner som 1600*1200 og 1280*1024 at 6800 virkelig drar ifra, og du spiller ikke på de oppløsningene hvis du har 17" skjerm. har du derimot 19" så er det plutselig mer aktuelt. Prosessoren vil nok være en liten flaskehals. på xbitlabs testet de med athlon 64 3400+ og de sa at den var en flaskehals i noen av testene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå