clon Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Noen som har noen forslag til det beste minnet til et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort ? fabrikat osv Jeg skal bygge min første pc snart så det er derfor jeg spør om dette og var litt usikker på akkurat dette
Windoge Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hvis du skal ha det absolutt beste så synes jeg Corsair er det beste merket.
Mekkeren Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Noen som har noen forslag til det beste minnet til et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort ? fabrikat osvJeg skal bygge min første pc snart så det er derfor jeg spør om dette og var litt usikker på akkurat dette Twinmos, Corsair, OCZ, og kinston duger ihvertfall bra. Siden du skal bygge din første pc, så er jo Twinmos Ram billig og bra da.
Iyon Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Det er vanlig blant hovedkortprodusenter å tilby en liste med godkjente minne-produkter som har blitt testet for hvert enkelt hovedkort. Jeg vet ikke akkurat hvor mye bedre det er å velge fra denne listen, men her har du linken til listen for ditt hovedkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå