Naalsund Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Heisann. Sitter her og venter på neste månedslønn slik at jeg får bestilt meg nytt datautstyr. Skal kjøpe meg en Amd 64 3200+ 1mbit cache og nForce 3 kortet når det kommer. Det jeg ikke finner ut, er hvilken ram jeg skal ha. Har lyst på 1024 siden en del nye spill elsker det. Jeg tenker på det beste av det beste. Noen som kan anbefale en rambrikke® samt gi grunnlag hvorfor akkurat denne brikken? Jeg har planer om å overklokke, ja. Mvh Eirik
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 To av denne anbefaler jeg på det varmeste. Lave timings som er en fordel hos AMD 64, en knallbrikke. Har en slik i min egen maskin, kjøper en til snart, den funker som bare det.
Naalsund Skrevet 13. april 2004 Forfatter Skrevet 13. april 2004 Tenker en del på overklokking og jeg da. Hvordan funker ram'en til det?
Ernie79 Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Tenker en del på overklokking og jeg da.Hvordan funker ram'en til det? Gull som juling
Framerate Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 To av denne anbefaler jeg på det varmeste. Lave timings som er en fordel hos AMD 64, en knallbrikke. Har en slik i min egen maskin, kjøper en til snart, den funker som bare det. du får jo sett med 2 av akkurat den rammen som da blir billigere enn å kjøpe 2x1 av dem
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 To av denne anbefaler jeg på det varmeste. Lave timings som er en fordel hos AMD 64, en knallbrikke. Har en slik i min egen maskin, kjøper en til snart, den funker som bare det. du får jo sett med 2 av akkurat den rammen som da blir billigere enn å kjøpe 2x1 av dem Link?
Framerate Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 (endret) To av denne anbefaler jeg på det varmeste. Lave timings som er en fordel hos AMD 64, en knallbrikke. Har en slik i min egen maskin, kjøper en til snart, den funker som bare det. du får jo sett med 2 av akkurat den rammen som da blir billigere enn å kjøpe 2x1 av dem Link? Huff har jeg bommet igjen nå? Det var iallefall disse jeg tenkte på EDIT: Nei ser at de ikke er samme nå men det er ikke langt ifra Kan noen fortelle meg hva som er forskjellen? Endret 14. april 2004 av megakrølle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå