Gå til innhold

1.gangs kjøp av pda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off topic; men E700 duger ikke til å sende bilder til noen enheter såvidt jeg har erfart. Funker i hvertfall ikke mellom forskjellige telefoner eller til min Dell Inspiron laptop.

IR'n på E700 er kjent for å være av dårlig og lite kompatibelt merke. (Kunne ikke engang motta eller sende kontakter til/fra Nokia eller Sony Ericsson telefoner.)

E700 er generelt en av de dårligste telefonene jeg har hatt, men helt klart kanskje den stiligste. ;) (Og jeg har vel hatt et 10-talls mobiler...)

Skrevet (endret)

joda, det går som bare det !

du må laste ned "PIMS&MANAGER" programmet i pc`n , det finner du på samsungmobile.com.

vis du ikke har programmet funker det ikke...

(e-700 kan BARE sende tlf-boka til ANDRE like enheter, dvs. samsunger)

Endret av jmmk
Skrevet

Jeg hadde det programmet (er ikke n00b), men funket likevel ikke. Og når en mobil krever et program for å funke som det skal så kan det være det samme. ;)

Har sansen for driverløse enheter eller enheter som popper opp i Explorer'n til Windows. (T6xx har en genial løsning der, og P900 også etter at man installerer drivere.)

Og at den kun kan samarbeide med andre Samsunger er helt høl i hodet. Sony Ericsson-telefonene jeg har hatt har kunnet sende og motta kontakter, bilder, ringetoner til alle enheter som har hatt IR.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...