Jooakim Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg har tenkt å kjøpe Ulead Video Studio, hva brukes det egentlig til? er det stor forskjell mellom Ulead Video Studio 6, og Ulead Video Studio 7 ????
adsfiklam Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe Ulead Video Studio, hva brukes det egentlig til?er det stor forskjell mellom Ulead Video Studio 6, og Ulead Video Studio 7 ???? Jeg har 6'rn som jeg fikk gratis med et PC blad, men det er egentlig ikke no bra Kjøp heller studio 9 fra Pinnacle EDIT: Det brukes jo til videoredigering da Endret 11. april 2004 av yrjan
Beatnik Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 (endret) Hvorfor har du tenkt å kjøpe et videoredigeringsprogram hvis du ikke engang vet hva det skal brukes til? Uansett: Vent heller på versjon 8 som er i anmarsj og som sies å være bedre enn Pinnacle Studio 9. Endret 11. april 2004 av Beatnik
Jooakim Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Fordi en kamerat anbefalte det....... så tenkte jeg å kanskje kjøpe det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå