bamsefar Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Vet ikke om du har gjort det, men skru av Fast Write og VPU recover. Du skulle bare vist hvor mye problemer de to har gitt meg.
the animal Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Vet ikke om du har gjort det, men skru av Fast Write og VPU recover. Du skulle bare vist hvor mye problemer de to har gitt meg. sorry men kan jeg få litt hjelp ossen jeg skrur dem av??
noseh Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 alt dette skjedde etter at jeg fikk den nye rammen = Geilog skjerkortet PC 9800 pro kan hende rambrikken kan være fucka.. jeg vet selv ut av erfaring hvordan pc'en oppfører seg da prøv å bytt ut den rambrikken med en du låner hos en kompis, og se om pc'en ikke oppfører seg litt bedre da. verdt et forsøk iallefall
bamsefar Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 (endret) Vet ikke om du har gjort det, men skru av Fast Write og VPU recover. Du skulle bare vist hvor mye problemer de to har gitt meg. sorry men kan jeg få litt hjelp ossen jeg skrur dem av?? Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper, innstillinger, avansert, velg SMARTGART og skru av FastWrite. Gjør det samme i bios. For å skru av VPU recover så velger du menyen VPU Recover isteden for SMARTGART og ta bort haken for VPU recover. Rart hvor få som vet om dette. Hmm, lage en miniguide en eller annen gang. Om det ikke skulle hjelpe så har du hvertfall ikke gjort noe som gjør vondt værre. Endret 11. april 2004 av bamsefar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå