Zemeckis Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hei Får opp denne beskjeden etter jeg har tastet inn: RunDll32 advpack.dll, LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Feil! Finner ikke INF-filen C:\WindowsINFmsmsgs.inf. Har nettopp lagt inn WinXp pro på nytt
ronnyaa Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Du har skrevet inn : RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove ? Ut fra feilmeldingen din ser det ikke slik ut...
Torjus Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg sammenlignet din med min kode i notepad og din var en bokstav mindre så du kan prøve min! (som har vært prøvd 4 ganger og alle ganger vellykket!) RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
ronnyaa Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Får opp denne beskjeden etter jeg har tastet inn: RunDll32 advpack.dll, LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Feil! Finner ikke INF-filen C:\WindowsINFmsmsgs.inf. Sjekk koden din, du mangler \ etter %windir% og inf
Zemeckis Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 Takker,nå gikk det.Tok den jeg skrev fra win-xp.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå