loddebolten Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 heisann....har et Sapphire 9800 pro.....kjempekvalitet i alle spill osv...dvd er helt knall men i Windows mediaplayer får jeg dårligere resultat en jeg hadde.....(geforce4ti4600)...noen som vet hva det kan komme av.......?(systemet er nyformatert....).....
SpaKonG Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 drit i windows media player, bruk divX, det er optimalisert for ATI radeon-kort:)
DaWeed Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 For å svare litt mer saklig enn personen over: Det har nok ikke noe med grafikkortet ditt å gjøre. Tror heller du må legge inn alle kodekene osv på nytt.
loddebolten Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 har lagt inn divx....er det noe annet jeg kan trenge........?
covah Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Du trenger som regel bare Divx (her kan du laste ned gratis versjonen uten adware dersom du ikke skal lage egne filmer), Xvid og AC3 codec. Syns det blir så mye rot med de forskjellige codec pakkene.
danweb.cjb.net Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 (endret) personlig har jeg brukt klcodec det legger inn alle codecs man trenger for å se på altmulig men finnes det bedre?? det gjør det sikkert, kan noen si en annen bra codec pack? Endret 15. april 2004 av danweb.cjb.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå