Stefanus Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 (endret) Hei jeg har en eldre 17" skjerm (belinea 10 70 40) uans. nå nylig har skjermen begynnt å lage en fryktelig lyd, høyfrekvent ubehagelig lyd... hvis jeg slår den av enstund, og tar den på igjen, så går det ca. 15min også "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" kan dette fixes på en eller annen måte,... kjøpe ny, ja men ikke i påsken. har noen et tips/løsning på dette?? eller hvis det er noen i sandnes / stavanger området som selger 17/19" crt-skjerm for ca. max800 så mail med en gang: (burde helst ta 1600x1200) Edit: fjernet email Endret 9. februar 2013 av Stefanus
sedsberg Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Pipingen kommer av "slark" i en eller annen spole. Kan fikses ved å finne spolen som lager lyden og dryppe noe kontakt-lim e.l. i eller på den. Om du ikke vet hva du gjør så bør du enten la være eller få noen som vet hva de gjør til å gjøre det! Er masse gufne spenninger der inne.
Stefanus Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 (endret) det ser ut som det funker nå men jeg fikk aldri anledning til å bruke lim på spolen. da jeg endelig hadde fått åpnet skjermen, så kom aldri den lyden igjen... mulig all den ristinga og herjinga med kjermen får å få den åpen har fungert som en slags kur Endret 9. februar 2013 av Stefanus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå