A|3x Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Er det noen som vet ip`n til noen norske crackede servere? Jeg har kjøpt spillet, og trenger ikke spille på crackede servere, men jeg VIL det.
Os|r|s Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 127.0.0.1 er uten tvil den beste norske "underground" bfv-servern!
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 vel, crackede server er ikke ensbetydende med warez, men det er like ulovlig på forumet uansett...
Bansh Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 (endret) ************* ************* Fant bare disse 2 i All Seeing Eye ##adresser slettet av moderator. Se innlegget under - enden## Endret 8. april 2004 av enden
enden Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Da det tydeligvis ikke er noen moderatorer i Gamer på i påsken får jeg ta en jeg er usikker på. Tar jeg feil så send meg en PM En cracket server er såvidt jeg kan se en server som er tuklet med for å kunne slippe inn spillere uten gyldig serial, og å poste adresse til en slik en anses derfor å være brudd på retningslinjene. Stenges
Anbefalte innlegg