Gå til innhold

Webside "overtar" bakgrunsbildet ved oppstart :(


Anbefalte innlegg

Etter at jeg drev på nettet og så litt på sider som gir gratis hjemmesideplass osv... Så skjedde det noe rart. Neste gang jeg skulle starte maskinen så startet automatisk en webside som bakgrunnsbilde når jeg kom inn i XP :sad: Og min startside hadde endret seg også.. Det er noe som heter Outlook(ikke e-mail) som kjøres automatisk hver gang jeg starter maskinen eller restarter, som viser webside som bakgrunnsbildet. Websiden er http://www.freewebz.com <--- ikke klikk, kanskje det samme skjer med din maskin!

Hvor og hvordan kan jeg fjerne dette i oppstarten?

 

_________________

Chieftec Dragon Medium Tower Svart/m Dør 340W

AMD XP1600+ 1.4GHz

MSI K7T-266 PRO2-RU

60GB Western Digital HDD

256 DDR RAM

Gainward Geforce3 Ti/500TV 128MB 4.0ns(Detonator 28.32 drivere)

Windows XP Pro

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-03-31 11:52 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-03-31 11:52 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-03-31 11:53 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjern bakgrunnsbilde på vanlig måte i Egenskaper for skjerm: høyreklikke tomt sted på skrivebordet og fjerne bakgrunnen.

 

Som man gjør i IExplorer (5.x): åpner Verktøy ( tools )/ altern.for internett/ så kopierer ( eller skriver inn i ruta for Startside ) du fra adresselinja linken inn i feltet for startsiden du ønsker, og trykker OK - den siden vil starte når du åpner IExplorer eller trykker Startside neste gang.

Lenke til kommentar

Quote:


Clintern skrev (2002-03-31 11:50):

Etter at jeg drev på nettet og så litt på sider som gir gratis hjemmesideplass osv... Så skjedde det noe rart. Neste gang jeg skulle starte maskinen så startet automatisk en webside som bakgrunnsbilde når jeg kom inn i XP :sad: Og min startside hadde endret seg også.. Det er noe som heter Outlook(ikke e-mail) som kjøres automatisk hver gang jeg starter maskinen eller restarter, som viser webside som bakgrunnsbildet. Websiden er
<--- ikke klikk, kanskje det samme skjer med din maskin!

Hvor og hvordan kan jeg fjerne dette i oppstarten?


_________________

Chieftec Dragon Medium Tower Svart/m Dør 340W

AMD XP1600+ 1.4GHz

MSI K7T-266 PRO2-RU

60GB Western Digital HDD

256 DDR RAM

Gainward Geforce3 Ti/500TV 128MB 4.0ns(Detonator 28.32 drivere)

Windows XP Pro


[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-03-31 11:52 ]


[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-03-31 11:52 ]


[ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-03-31 11:53 ]


 

 

 

hadde akkurat samme problemet.

jeg var inne på "verktøy"og "mappealternativer"i ruta du får opp der så klikker du på "bruk standard windows skrivebord"også klikker du på"bruk"

jeg fikk vekk problemet da-men det hadde kanskje vert enklere og slette "temporary internet files"...?+ logg eventuellt.

jeg gjorde nå det og da.så på den måten ble jeg kvitt svineriet som starta opp sammens med windows..

mulig du har fått bukt med dette allerede nå når jeg poster her-men hvis det kan være et tips til andre som har samme problem så er det bare og videreformidle.

alpha-v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...