Neo_mandal Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Når jeg kommer til det lille rommet med panorama vinduet så er det altid noen som skyter opp døra. er ved der man kan se ned på atom raketten. Aner ikke hva som skjer... Noen som kan hjelpe?? Takker for svar
DevN Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er altså der du kommer opp en trapp, må forbi en sovende vakt, og videre opp? Den klarte jeg etter 4 forsøk elns, men er en stund siden. Husker ikke hva jeg gjorde, men tar jeg ikke helt feil skal du bort til døren og bruke radioen... Si ifra hvis det ikke funker.
Neo_mandal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Fikk det til nå. Var en liten plass med vinduet hvor jegkunne fotografere. hadde visst gått glipp av det likke ikonet til venstre på skjermen.. lol takk så mye for svar
uberhunter Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hehe, skal jeg spoile mer eller? Den plassen klarte jeg nok på 2. ettersom jeg husker!
proeSS Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 vel dette er ikke fra nye CZ uansett.. dette er Ritual sin version.. (ikke utgitt engang bare i form for beta som ligger ute på nettet) så spoiler'n er bare i di "deleted scenes" på CS:CZ hf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå