Gå til innhold

Xbox


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har nå tenkt til å skaffe med en Xbox. Men lurer på om noen vet om norske nettbutikker/butikker som selger de billigste Xboxene, og som bare inneholder selve Xboxen og en kontroll. Ser at Elkjøp har en pakke til 1600 kr som inneholder Xboxen, 1 kontroll og 2 spill. Dette er ikke dyrt, men jeg vil helst slippe å ha med de to spilla og så få den litt billigere. Da jeg også ikke kommer til å bruke den til noe særlig spilling, men til filmer osv. Elkjøp selger bare den pakka med 2 spill og det samme gjør expert. Så derfor lurte jeg på om dere visste om noen nettbutikker/butikker som selger bare xbox og 1 kontroll billigere enn den på elkjøp?

 

På forhånd takk.

 

Beklager hvis denne posten har kommet i feil kategori.

 

Hvis noen av dere vet om nettbutikker som også selger komplette system med xbox+modchip+eventuelt hdd 120gb så hadde det vært fint om dere kunne av nevnt dem.

Endret av Indianern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal også ha meg xbox i dag...Tror jeg drar på elkjøp ihvertfall, greit tilbud.

Vet noen noe om hvilke modchips som er bra? har fått aladdin sterkt anbefalt...

 

Edit: Du burner fort 1300 i bare konsoll med 1 stikke, bedre å kjøpe med spill i pakke.

 

Sjekk http://www.modnet.no/ men jeg synes de er dyre, det er lett å modde.

Endret av IceCool
Lenke til kommentar

Takker for svar.

Jeg sjekka ut http://www.modnet.no/ og synes prisene deres er litt høye. Men jeg har aldri lodda/montert chip før så er vel kanskje like greit å betale litt mer sånn at det blir gjort bra. Når det gjelder modchip så har jeg hørt at X-Ecuter 2.3LiteB skal være veldig bra. En kamerat av meg har en litt tideligere version av X-Ecuter og denne funker veldig bra for han.

Lenke til kommentar

Hoax: Dessverre så kjenner jeg ikke noen som kan lodde for meg.

 

Tror jeg skal lete etter noen andre plasser som man kan lodde for meg. For jeg synes det blir litt dyrt det www.modnet.no tilbyr.

Synd at de er så dyre, for det hadde vært kjekt å fått en Xbox ferdig modifisert og ferdig montert ny harddisk + fått ett års garanti. Så at de hadde dette for 3500 kr med X-Ecuter, men synes dette blir litt dyrt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sjekket ut en del om priser og sånt. Og fant ut at det er en del som har de samme prisene til modnet.no. Eneste mulighet for å få det en del billigere er altså å modifisere xbox selv. Men da lurer jeg på om det er noen som har erfaring med modnet.no? Er de seriøse osv.?

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket ennå litt mer ut om dette. De to chipene jeg tenker på er X-Ecuter 2.3liteB og Aladdin Advance 64. Jeg har lest plasser der det har blitt sakt at man burde satse på X-Ecuter og noen andre sier Aladdin Advance 64. Når jeg ser prisen på disse. Så er jo den veldig forskjellig, Aladdin Advance 64 er en del billigere. Er de virkelig så forskjellige i funksjon eller er X-Ecuter prisa noe sinnsykt opp? Hva annbefaler dere?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Skaff deg en xecuter 2.3B Lite Plus, der slipper du lodding... :D En liten skrue og voila du er ferdig.. (med andre ord selv mor kan klare det...jeg er et levende bevis)

 

Jeg er superfornøyd og løper ikke til reset knappen for å knipse hele tiden....:-)

Lenke til kommentar
Skaff deg en xecuter 2.3B Lite Plus, der slipper du lodding... :D En liten skrue og voila du er ferdig.. (med andre ord selv mor kan klare det...jeg er et levende bevis)

 

Jeg er superfornøyd og løper ikke til reset knappen for å knipse hele tiden....:-)

Sounds lovely :love:

Lenke til kommentar

Ser ut til at det ikke er lenge til Xecuter 3 kommer, den ser ganske hardcore ut på papiret, men jeg fant dette:

 

We don't normally discuss current development issues but here are what's being worked on as we speak:

 

> Bios compression algorithm requires heavy debug

> Adding more features to X3 Config Live than originally documented

> Need to resolve issues with internal flashing controls

> Debugging webserver support

> Development of newly designed External controller

> Adding support for Backup Rom programming via PC

> Development of extra Cromwell function (source codes to be released)

> Development of new FlashX Tool

> Development of new X3 Bios Manager with Web Server Support

 

Bottom line is we have no release date. If the delays have upset you then we apologize. If the haters feel the need to bash us or invent more silly conspiracy theories then go right ahead. We are still here and we are still working. We feel absolutely sure X3 will be worth the wait. Thank you to the scene in general for your ongoing support.

 

 

 

Posted by Xecuter on Monday, April 05 @ 09:48:24

 

Så det er vist litt tid til den kommer brakende.

http://www.teamxecuter.com/

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...