Lars_Olav_N Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hei, jeg lurer på om noen har noen tips til et billig Web-hotell jeg kan velge når jeg kun skal bruke den til mail og registrering av et domene kun til lite bruk?
JonV Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Selv bruker jeg Host1 på mitt webhotell meget fornøyd med det Support er også bra + Stabile Servere For Mail med domene så er det vel 9,- Kr mnd mener jeg å huske Endret 6. april 2004 av win_xp
BWW Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Mega2000 er veldig pålitelige og rimlige. Har brukt dem i 2 år og ikke fått noen som helst problemer. Har kontaktet support midt på natten og fått hjelp med en gang da jeg rotet med passord, - ferie glemmer man så mangt.
IbanezIceman Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Anbefaler heller Hostean. Der får du mer for pengene, bl.a. 150 MB lagringsplass til 11 kroner. Ubegrenset e-post. Slenger du på en hundrelapp i måneden får du et gratis domene også (også .NO).
olavr Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) Hvis det ikke er til kommersielt bruk, så finnes jo gratismuligheter fra f.eks. www.home.no og www.start.no Selvfølgelig begrenset med muligheter og lagringsplass der, men gratis. Endret 15. april 2004 av olavr
closecall Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Bestilte fra xmac.no etter en del anbefalinger her på forumet.. Meget fornøyd så langt! De støtter POP3 og IMAP, har raske mailservere og 3 forskjellige webmail å velge mellom (Horde, NeoMail og SquirrelMail). Fungerer flott og prisen er bra! Fjær i hatten til dem!
StoreLars Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Webmail? Domeneshop er noe av det beste jeg har oppdaget hittil. Stabilt. Alltid oppe og aldri hatt problemer...... Noe og skaffe seg og der er pris kvalitet!
Mr.Karlsen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 www.monsterservers.no -Gratis Webhotell -ingen reklame -200 MB
Taxman Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg støtter opp om forslaget domeneshop. Billig, rask og store epostbokser. Har "seriøs" epost hos domeneshop Hjemmesiden min har jeg hos hostean. Eposten derfra har jeg så som så erfaring med - men må innrømme at den ikke har vært brukt til annet en "webmaster" mail.
ZyberZone Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hehe, får håpe stakkarn ikke har ventet i 2.5 år med å få seg en webhost
Henrik C Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 14/05-2004 : 09:39 Dette er datoen da siste innlegg ble skrevet. Trådstarter har sannsynligvis valgt, så denne tråden bør stenges. Rapportert.
toretors Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Kjøp et billig webhotell og forward alt til en gmail-adresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå