Gå til innhold

Til de som lurer på om XboX er bra.


The man!

Anbefalte innlegg

XBOX er vanvittig bra ja, det er en helt fenomenal lyd som kommer ut av den boxen! Tenker da på 5.1 lyden. Skal si dere at opplevelsen blir helt rå hvis dere har et skikkelig hjemmekinoanlegg med en svær sub som blåser deg tilbake i sofaen hvis du blir truffet eller kjører ut av veien :smile: En stor Widescreen TV er også et must..

 

Dette anbefales! Hårreisende morsomt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Å kjøpe en ps2 idag er som å kjøpe melk en dag før den går ut av dato. Den er ingen hemmelighet at ps2 snart har brukt opp son ytelsesevne men xbox og gamecube derimot er bare såvidt begynt. personlig kjøper jeg gc fordi de har de orginalle spillene med den nydelige spillfølelsen :)

Lenke til kommentar

Hyggelig å se at du liker Xboxen din! :smile:

 

Jeg også,som så mange andre,har gått til innkjøp av Xbox. Kjøpte den faktisk to dager før den kom ut(no kidding) her i Norge... Har Halo(beste spillet jeg noensinne har prøvd),Dead Or Alive 3 og Rallisport Challenge! Halo er klart det beste,men de andre er også ganske bra! Jeg vil anbefale alle og kjøpe Xbox..spesielt nå som prisen har gått ned også!

 

Som takk for at jeg kjøpte Xbox tidlig,får jeg to spill og en kontroll gratis! Da skal jeg velge Jet Set radio Future og Tony Hawk 3 tenker jeg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jallin: Så du mener at det er spesifikasjonene til maskinene som er det viktigste? Hva med alle de geniale spillene som kommer, det har jo ingenting å si. eller hva?

Jeg har ingenting imot gamecube, men kan ikke si at jeg er så imponert over det spillutvalget den har hittill..

Ikke rams opp mange titler, jeg vet hva som kommer ,og det er ikke noe å rope hurra for IMO..

Ps2 er så langt i fra utdatert..Har du sett grafikken til FFX og MGS2?? Hvis du trenger bedre grafikk en det nå er du kravstor...

____________

Gameplay folkens, gameplay...

Lenke til kommentar

Xboxen er bare best !!!

hvis man ser på spesifikasjonene til maskinene som er ute nå er det ingen tvil om at man bør velge en xbox, hvis man tenker på spillene bør man også velge xbox, de har de mest geniale spillene som er laget.

Gamcuben passer for 5 til 10 åringer som ikke har peil på spill... det er jo så vidt de har klart og lage et spill som faktisk kan kalles for voldspill.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-01 20:21, Neglesaks skrev:

Quote:


On 2002-04-01 15:47, Flakkman skrev:

XBox Rulez !
:grin:


 

Hva er galt med deg?

 

 

oi... en som sjikkelig selger skinnet før han har skutt bjørnen... (hmm... måtte bare si noe som gikk i samme seriøse stilen som neglesax bruker...)

 

ta nå å prøv konsollen først og kom tilbake med en seriøs, gjennomtenkt og konkret argumentasjon angående temaet...

 

løkka t

 

[ Denne Melding var redigert av: SNEBoP på 2002-05-08 23:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-03-30 22:12, The man! skrev:

Den er DRITBRA!!!!

lillebroren min kjøpte en i dag, den knuser ps2 langt ned i støvlene (både grafikk og gameplay).

har spillt DOA3 nonstop i 11 timer, har fortsatt ikke fått nokk.


JIPPI!!!!!


ps.kjøp en Xbox i dag!



Nei denne karen klarer seg med en pc, Har faktisk aldri vudert å kjøp noen av de boxsene. Men en ting eg alltid har lurt på, Hvorfor er spilla så himmla dyre til de boxsene.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-10-20 14:56 ]

Lenke til kommentar

Fordi i tillegg til å betale for utviklingen av spillet, markedsføringen av spillet, og utgiverne, så skal utgiverne av konsollen (Sony, MS eller Nintendo) ha royalties. Det er dette som er pengene i konsollbransjen. Det er pga. dette at konsollene kan selges med tap.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-08 23:17, SNEBoP skrev:

Quote:


Den 2002-04-01 20:21, Neglesaks skrev:

Quote:


On 2002-04-01 15:47, Flakkman skrev:

XBox Rulez !
:grin:


 

Hva er galt med deg?

 

 

oi... en som sjikkelig selger skinnet før han har skutt bjørnen... (hmm... måtte bare si noe som gikk i samme seriøse stilen som neglesax bruker...)

 

ta nå å prøv konsollen først og kom tilbake med en seriøs, gjennomtenkt og konkret argumentasjon angående temaet...

 

løkka t

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SNEBoP på 2002-05-08 23:19 ]</font>

 

snakker du til meg?

Lenke til kommentar

Alle pc fan må bare gi opp.. det er konsollens tid nå..

dessuten er det 100 ganger bedre å kjøpe PS2,GC eller XBox. da får du en dritbra spillmaskin også behøver du ikke å oppgradere for flere tusen hver ***** måned for å få spilt spill.. se det i øynene, pc er til å skrive stiler på...

konsoller er til å spille på:-)

 

Do not underrestimate.....

Lenke til kommentar

Tullebukk. Altså: om man bruker 1500 penger på å oppgradere pc en sin pr. år, så har man en rimelig fet pc.

 

Når man samtidig tar hensyn til at alle nå sier det er idioti å kjøpe playstation, en maskin som er drøyt år gammelt, fordi den er utdatert, og bruker dette som målestokk på hvor lenge konsoller vil holde i fremtida, er oppgraderingskostnadene til pc ganske ubetydelige. (Investeringskostnaden som nok er større på pc første gang kan man regne opp mot innkjøp av tv...)

 

Om du synes jeg har vært unøyektig til fordel for pc i sammenligningen over, kan du jo regne dette mot prisforskjellen på spill. Jeg kjøper mellom 10 og 30 spill i året. Hadde jeg kjøpt konsollspill isteden ville det medført en ekstrakostnad på ca 2000 kr.

 

Man kan diskutere fram og tilbake om hvilke system som er best, men bottomline er at det kommer an på hvilke spill man foretrekker.

 

fps/rts/klassisk, tunge rpg, realistiske simulatorer, adventure, mmog = pc

 

"japanske"-rpg, beat `em up, (sikkert noe mer også) = konsoll

 

Liker man noe annet, får man se det ann...

 

Poenget mitt er bare at det er totalt idiotisk å påstå at PC-en som spillplattform er død.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-01 00:46, Neglesaks skrev:

De slutter jo og lage spill til oss datafolk. Hot Pursuit 2 f.eks kommer bare til PS2 og det plager meg no sinnsykt..


 

Kan glede deg der ved å si at NFS: Hot Pursuit 2 kommer til PC, PS2, Xbox (og GameCube?) utpå sensommeren / høsten.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Leser en del sånne kommentarer både på norsk forum

og internasjonal-

Gjelder "Morrowind"

(-)

Grafikken hakker litt hos meg også (XP1700+ og Radeon 8500), men da spiller jeg i 1152x856 oppløsning.(-)

 

OSV...

 

Det er derfor jeg er glad for å bruke PC'n min til å skrive tekst på og surfe på nettet og Spillekonsol til å spille spill på (XboX)

Men Herregud, XP1700+ og radeon 8500 er da også en gammel maskin, hadde denne karen nu virkelig trodd at han kunne spille Morrowind på en sånn lam Pc?

(gråter og griner og drar lua over øynene)

Lenke til kommentar

Det er langt i fra en gammel maskin.. Radeon 8500 er i teorien et godt kort, men Morrowind er optimalisert for nVidakort. Kjører selv Morrowind på en 1.3GHz med GF1Pro! Hakker en del på utebrettene hehe, kan ikke innbille meg dette spillet med en gamepad..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...