mobil_brukeren Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hei.. Jeg setter i cd'en og skal begyne og instalerer. Trykker på install -> velger språk -> så begyner den og loade til intsjalasjonen -> så kommer den grønne skjermen men den går ut med en gang igjen.. skjønner ikke hva problemet er. er ikke noe gærent med cden funka på pappa sin pc og på kammeratene mine sine pcer.. Trenger hjelp Takk for svar..
mobil_brukeren Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 okey hvordan kommer jeg inn i det?
Spaz Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 okey hvordan kommer jeg inn i det? trykk F8 under oppstarten, like før Windows logoen kommer opp på skjermen. Da får du fram en oppstartsmeny der du kan velge sikkermodus
mobil_brukeren Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 okey fikk det til nå tusen takk men nå kom det et nytt problem nå får jeg ikke spilt det... trykker på play men det starter ikke
Spaz Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du kan prøve å starte spillet "manuelt". Hvis du vil spille den vanlige single player campaign, klikk deg fram til "Splinter_Cell mappa"\offline\system\, og start spillet med filen splintercell2.exe. Multiplayer delen av spillet ligger ...\online\system mappa.
mobil_brukeren Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 hmm det funka ikke det heller. får ta og formatere
Celsior Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 vurderer å laste det ned via iCanal, så, hvor stinkedårlig er det eg.? Noe forteller meg at det er lite underholdende... Noen som kan fortelle meg annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå