uselessdwarf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Prøver å spille BF 1942 fra nettverket på jobb, men når jeg går inn på mulitplayerdelen og ber den finne aktuelle servere kommer det ikke opp noe. Dersom jeg går inn på "add server" og legger inn URL koden til spillservere får jeg bare svar om at den ikke klarer å oppnå kontakt med serveren. Any good advice, anyone???? STB Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 det er sikkert fordi at brannmuren stenger portane som trengs. Lenke til kommentar
uselessdwarf Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Og det finnes ingen måter å omgå dette på??? STB Lenke til kommentar
uselessdwarf Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) ab Endret 5. april 2004 av uselessdwarf Lenke til kommentar
uselessdwarf Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) aa Endret 5. april 2004 av uselessdwarf Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 du må spør systemansvarleg om han kan åpne dei aktuelle portane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå