Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hastighets økningen til Telenor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i det siste har mye av aktiviteten her på Internett delen av Hardwares forum rettet seg mot nettopp Telenord sin hastighets økning.

Det er mye fram og tilbake, meninger på ditt og datt og selv finner jeg liksom ikke noe svar (ikke hoss min ISP heller)

Nå har det seg slik at vi for det meste hører om Telenor VS NGT, jeg har også NGT, men jeg er så uheldig at jeg ikke får "hovedlinjene" til NGT siden dem ikke har sentral her, men har i steden valgt Alpha løsningen deres som baserer seg på Telenor hastigheter. Da lurer jeg på følgende, har noen av dere der ute noe formening (uvist eller faktabevist) at mine Alpha linjer hos NGT også vil følge hastighets økningen til Telenor eller vil jeg måtte leve med min 1024/256 fortsatt ? Ikke det at dette er lite, men jeg er en "speed freak" som liker høye DL hastigheter.

Hvordan ligger dette an med de andre aktørene som f.eks Bluecom og de andre aktørene som kjører på Telenor sine sentraler ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til NGT og hør..Si du skifter til telenor vis du ikke får et bedre tilbud,Alpha løsningen til NGT er alt for dyr nå etter telenor satt opp hastigheten..

TaZ

Skrevet
ngt er bedre en horenor

Så flink du er til å argumentere for dine meninger.

Seriøst, spar oss for slikt bullshit.

nok offtopic.

Jeg tror nok ikke at de vil forandre hastigheten uten at du kontakter de. Husk Telenor og NGT er to helt forskjellige firma/konsern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...