vancer Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 jeg har det problemet at adsl'en restarter seg med c. 10min. mellomrom. veldig plagsomt, spesiellt plaget når jeg spiller cs (Connection Problems). har adsl fra tele2 (1024/256) fikk det forrige uke. ringte tele2 support og fortalte om det hele, men de hadde ikke peiling! mistenker at det er et program som står bak, ellers så har jeg 3Com OfficeConnect router(uten problemer, så den ser ikke ut til å være synderen) har noen vært borti dette før..... vancer
Orcea Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 kan være at routeren ikke har opgitt samme IP som det den skal... jeg tror at det kan være et program som står bak dette... prøv å scan reboote routeren kanskje ??
reybr Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Har du samme problem hvis routeren ikke er tilkoblet?
EDB Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg hadde nesten samme problem i starten når jeg fikk ADSL'n min. Fra telenor riktignok. Den disconnecta en gang i blandt, ikke vært 10. min. Men etter et par uker gav det seg
Ola_os Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 hei hadde problemer med at min også koblet seg ut ganske ofte. Etter nærmere undersøkelser viste det seg at den koblet ut hver gang tlf-en ringte, og etter å sjekket, hadde min bror koblet telefonen feil (altså før splitteren). Aner ikke hva problemet ditt er, men kanskje noe liknende?
adyton Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 hei hadde problemer med at min også koblet seg ut ganske ofte. Etter nærmere undersøkelser viste det seg at den koblet ut hver gang tlf-en ringte, og etter å sjekket, hadde min bror koblet telefonen feil (altså før splitteren). Aner ikke hva problemet ditt er, men kanskje noe liknende? Hadde samm problemet som deg. da var det faktisk feil på et kort i sentralen. Så det kan være sentralen...
DigitaL BlasteR Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 jeg har det problemet at adsl'en restarter seg med c. 10min. mellomrom. veldig plagsomt, spesiellt plaget når jeg spiller cs (Connection Problems). har adsl fra tele2 (1024/256) fikk det forrige uke. ringte tele2 support og fortalte om det hele, men de hadde ikke peiling! mistenker at det er et program som står bak, ellers så har jeg 3Com OfficeConnect router(uten problemer, så den ser ikke ut til å være synderen) har noen vært borti dette før..... vancer Har også nett fra Tele2, og jeg opplevde det samme som deg i begynnelsen. Det fortsatte en stund uten at jeg fikk noe særlig hjelp. Til slutt bestemte jeg meg for å sende en mail til den nye svenske sjefen Henric Muller. Han videreoverførte meg over til en kundebehandler som hjalp meg skikkelig. For å si det enkelt og greit: Ring, sms, mail om klager helt til du får hjelp. Ikke gi opp med klagingen, for til slutt for du SKIKKELIG hjelp av dem. Dette gjelder forsovet de fleste ADSL/Bredbåndsleverandører generelt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå