Gå til innhold

mshop og t630(svart)...


Anbefalte innlegg

Sende mail til dei i slutten av mars, og alt såg ut til at dei skulle få mobilen 2 april sa dei :D , men neida! :cry:

 

No kjem den liksom ikkje før 27 april! vedder på att en ikkje kjem då hell :scared:

 

Blir sittandes utan mobil eit par år eg no då..... :angry:

 

Men viss du ser i prisguiden så er det "grønt" lys på t630 svart hos mshop, men det stemmer ikkje viss du går inn på sida... :thumbdown:

 

http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...98ae74e608e79b7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er Liquid Black jeg har bestilt. Oppgitt leveringsdato var 05.04.04, men disse datoene må tas med en klype salt. Ble derfor positivt overrasket når jeg fikk leveringsbekreftelse fra MPX i mailen i dag :thumbs:

 

I følge pakkesporingen ligger nå telefonen på postkontoret i Stokke.

Lenke til kommentar

Heldiggris :dribble:

 

Hadde eg visst at mshop var så "treige/useriøse" så hadde eg ikkje bestilt derifrå, synst de burde klara å få inn varene til "rett" dato, ialefall når andre klare det, og dei kunne gitt beskjed litt før om at det vart forsinka synst eg :roll:

Lenke til kommentar

Alskens enig med deg Hanza. Jeg avbestilte fra mpx for at mShop "hadde på lager", noe som desverre ikke stemte. Det er så j***lig uholdbart at jeg vil kaste opp. Virker som om de prøver å "reservere" kunder ved å annonsere og utsette etterspurte varer i det uendelige..

 

Det er forståelig at det kan være problemer med å få korrekt dato fra importøren, men når det gjentar seg gang på gang! Det skal godt gjøres å bomme på en måned på leveransen av en vare, og synes det er rett og rimelig at de iallefall kan være ærlige om saken og opplyse hvis varen blir forsinket.

:angry:

Lenke til kommentar

Jeg har motsatt oppfatning av internett-butikkene, men nå har jeg aldri handlet hos mshop.

 

Bestilte et digitalt kamera rett før jul, og bekreftet leveringsdato var 28-29.des, husker ikke helt. 18.des fikk jeg leveringsbekreftelse, 19.des kunne jeg hente kameraet på posten. Litt rart at de får produkter før bekreftet "leveringsdato" men jeg klager ikke ;) Dette var også fra mpx, har også gode erfaringer fra komplett.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...