Mats-G Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 vifta mi bråker nå helt sykt , jeg har speedfan installed men vet ikke hvordan det skal brukes, noen som vet noe? plz reply...
hjalmar Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 I "Readings" kan du prøve å sette ned "prosenten" den står på 100%. Juster med den.
LessThanJake Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 start speedfan og sånn 2/3 nedpå siden står det noen ruter med 100% i trykk på minusene ved siden av for å juster ned viftefarten, pass på temp!!!
Mats-G Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 står 0% der , må jeg fylle inn noe først?
CB87-Bergen Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Ser du turtallet (rpm)? Den må kunne sees av speedfan for justere hastigheten...
Spirre Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) spørs om det er feil vifte, 2000rpm er så og si uhørbart på de fleste vifter, i alle fall de 80*80 (dimensjoner) eller deromkring sjekk om det er kast i den eller at den er gåen eller noe sånt Endret 2. april 2004 av Spirre
tor_erik Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det er meget mulig at vifta di har tatt kvelden, om en vifte bråker så mye er den sannsynligvis ødelagt. Har den alltid bråket så mye?
Te'om Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det kan fungere å smøre den, det har fungert utmerket på de av mine vifter som har begynt å bråke. Bare ta av viften, løft litt på klistremerket som sitter over motoren og drypp en dråpe olje nedi. Fest klistremerket igjen og la viften stå en stund med klistremerket opp så oljen får lagt seg, og så kan du skru den på igjen. Thomas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå