Gå til innhold

Ny cpu fan for xp 3000+?

DaffyDuck

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter en bra cpu-vifte til men XP 2700+, jeg vil ligge på max. 42 grader etter 2 timer 100% load :laugh: Forslag?? tenker også på vannkjøling da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg jobber hos PCStyling.no, vi gjør ofte slike tester på varme. Vi har testet vår ice-cube for amd på en 2500+ over 24timer med snitt 98% cpu-belastning på et asus a7v600 kort. Temp lå stabilt på 42 til 44 grader. Med 20% overklokking (tilsv. 3200+) lå temp kun 1 grad høyere. I hvilemodus falt cpu-temp ned til under 40. Tror ikke 2700+ skal ligge så mye høyere.

Skrevet (endret)
Hei, jeg jobber hos PCStyling.no, vi gjør ofte slike tester på varme. Vi har testet vår ice-cube for amd på en 2500+ over 24timer med snitt 98% cpu-belastning på et asus a7v600 kort. Temp lå stabilt på 42 til 44 grader. Med 20% overklokking (tilsv. 3200+) lå temp kun 1 grad høyere. I hvilemodus falt cpu-temp ned til under 40. Tror ikke 2700+ skal ligge så mye høyere.

Gidder du å gi en link til den kjølern?

EDIT: Skriveleif

Endret av Kasp
Skrevet

extreme vulcano 12 vifta med en annen kjøleribbe. (den som følger med er helt grei den og men hvis du skal ha den på 40 maks (med eller uten OC) etter 2 timer med 100% er den kanskje ikke helt perekt for deg...

Skrevet (endret)
Jeg er på leting etter en bra cpu-vifte til men XP 2700+, jeg vil ligge på max. 42 grader etter 2 timer 100% load :laugh:  Forslag?? tenker også på vannkjøling da :p

Jeg sier bare Gigabytes nye (første) kjøler!

mvh Stian_A "jeg sier bare lillegange tabellen"

Endret av Stian_A
Skrevet

Er det her sånn...."produkter rett på senga" eller?

Sry, mente ikke å være slem :)

mvh Stian_A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...