Gå til innhold

Sony Ericsson T630..... Styr Unna!


Anbefalte innlegg

Jeg er svært mellomfornøyd med min nye Sony Ericsson T630. Etter å ha hatt den i 3-4 dager har jeg funnet ut at den mangler noen helt vesentlige funksjoner.

 

For det første så har den en diktafon og mulighet for å ta opp lyd, men ...... det er ikke mulig å bruke disse lydopptakene som ringelyder. Dette syns jeg er helt latterlig at ikke går. Hva skal man egentlig med en middels dårlig diktafon ?

 

For det andre går det ikke an å få telefonen til å ringe bare en gang ved innkommende anrop. Dette er noe jeg brukte mye med min gamle Nokia 3510i. Hvis man er opptatt så er det jo greit å høre telefonen ringe en gang. Så kan man ringe tilbake igjen når man blir ledig. Dette behovet bryr Sony Ericsson tydeligvis seg ikke noe om.

 

Tilslutt, de burde ha inkorporert en samtale høyttaler og radio i denne telefonen. Men Sony Ericsson sier, neida, det har du ikke bruk for!

 

Det positive med denne telefonen er kameraet og grafikken, men det syns jeg ikke er nokk til å beholde den.

 

Nei, denne telefonen går rett tilbake til Elkjøp i morgen. Hasta Mañana.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med habla. Hva med å forhøre deg litt om mulighetene på en telefon før du kjøper den? Det er da ikke alle små påfunn som Nokia har kommet med som SE viderefører på sine mobiler. Og dette gjelder alle merker, alle veier. Alle telefoner har noen smarte løsninger som ikke alle andre har. Og det burde du ikke forvente.

Lenke til kommentar
Hva skal man egentlig med en middels dårlig diktafon ?

 

Gjøre diktater kanskje? Ta opp små memoer man må huske på, for så å spille de av senere når man har bedre tid til å gjøre noe med informasjonen man tok opp?

 

 

Må si meg enig med de andre her, finn ut litt mer om telefonen før du kjøper den for å være førstemann med "den nye kule".

Lenke til kommentar
Jeg er svært mellomfornøyd med min nye Sony Ericsson T630. Etter å ha hatt den i 3-4 dager har jeg funnet ut at den mangler noen helt vesentlige funksjoner.

 

For det første så har den en diktafon og mulighet for å ta opp lyd, men ...... det er ikke mulig å bruke disse lydopptakene som ringelyder. Dette syns jeg er helt latterlig at ikke går. Hva skal man egentlig med en middels dårlig diktafon ?

 

For det andre går det ikke an å få telefonen til å ringe bare en gang ved innkommende anrop. Dette er noe jeg brukte mye med min gamle Nokia 3510i. Hvis man er opptatt så er det jo greit å høre telefonen ringe en gang. Så kan man ringe tilbake igjen når man blir ledig. Dette behovet bryr Sony Ericsson tydeligvis seg ikke noe om.

 

Tilslutt, de burde ha inkorporert en samtale høyttaler og radio i denne telefonen. Men Sony Ericsson sier, neida, det har du ikke bruk for!

 

Det positive med denne telefonen er kameraet og grafikken, men det syns jeg ikke er nokk til å beholde den.

 

Nei, denne telefonen går rett tilbake til Elkjøp i morgen. Hasta Mañana.

Som svar til habla, jeg tror det er best å le :):p

 

Og til du som lagde denne tåpelige posten:

 

En mobil er ikke skreddersydd for dine behov, og det er DIN oppgave å velge den som passer best til deg. SE velger nok de funksjonene som de fleste i det interessante segmentet har lyst på.

 

For det andre, du sier kameraet er en bra ting med T630. Om det er noe jeg tror mange ville vært enige i er en svakhet til T630 (i motsetning til diktafon, ringing osv) er det kameraet som bare er 0.1 mpixel.

 

Are

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...