yeaaaaaah Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Ja. da er den her. Demoen kommer i mai, spillet kommer i novmber/desember. Tror dere det vil være verdt ventetiden?
yeaaaaaah Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Dette var dagens dårligste april spøk !!!! Spøk? Nei nei nei nei, jeg er rystet!? Jeg vet hva jeg snakker om!
tor_erik Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Dette var dagens dårligste april spøk !!!! Spøk? Nei nei nei nei, jeg er rystet!? Jeg vet hva jeg snakker om! Nettopp, du snakker om en aprilspøk. Savner litt oppfinnsomhet i år...
yeaaaaaah Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Ok, jeg inrømmer det, det var en spøk. Men at dere skjønte det, synes jeg går over alle støvel-skafter!
C4STOR Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Vel den spøken var jo uten tvil lett gjennomskuelig. Duke Nuke'em kommer snart ut. MUAHAHA. Tror det er større tjangs for at Elvis kommer ut med ny plate
Jakartabebopp Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 gjorde han ikke akkurat det, da? den remix-greia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå