Gå til innhold

Excel i Word


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan få koblet sammen et excel regneark med et word dokument. Jeg prøvde å opprette et Objekt i word dokumentet og valgte fra fil excel regnearket, men det jeg fikk fra denne operasjonen var bare halve regnearket i dokumentet(koblingen hadde kuttet av endel på regnearket ved innsetting i word dokumentet). Jeg fikk dermed ikke med meg hele regnearket i word.

 

Jeg har to filer som skal sys sammen til en rapport. Noen som vet en løsning for hvordan jeg kan slå sammen et regneark og et dokument ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Word filen som du nå har åpen går du opp til fliken insert, velg så file. Der endrer du type fil til all files og finner excel filen du skal ha fra, så får du dette inn i word. Det jeg ikke husker er om denne informasjonen oppdateres hver gang du gjør en endring i excel filen (du skulle ha dette til en løpende rapportering?).

 

Håper dette var til litt hjelp.

 

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...