DJViking Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få koblet sammen et excel regneark med et word dokument. Jeg prøvde å opprette et Objekt i word dokumentet og valgte fra fil excel regnearket, men det jeg fikk fra denne operasjonen var bare halve regnearket i dokumentet(koblingen hadde kuttet av endel på regnearket ved innsetting i word dokumentet). Jeg fikk dermed ikke med meg hele regnearket i word. Jeg har to filer som skal sys sammen til en rapport. Noen som vet en løsning for hvordan jeg kan slå sammen et regneark og et dokument ? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 huff.. jeg har gjort det en gang, men så var det hukommelsen da he he.. mener på at jeg exporterte regnearket og impoterte den inn i word og merget på et vis. det er sikkert flere tråder ang. dette så ta å prøv å søke litt Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 1. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Har prøvd å søke på en haug med stikkord om emnet, men søket kommet opp tomt. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 fant en hwo to her http://office.microsoft.com/assistance/pre...%2cEP%2cDC%2cXT du får se om det hjelper Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Tok datakortet for en stund siden, var noe sånt der. Kan sjekke i boka om du ikke finner det ut. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 1. april 2004 Rapporter Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du bare skal ha inn et regneark kan du jo bare kopiere fra Excel og velge Rediger - Lim inn kopling i Word. (Vet ikke om dette virker på flere regnark i en bok samtidig) Lenke til kommentar
parpils Skrevet 3. april 2004 Rapporter Del Skrevet 3. april 2004 I Word filen som du nå har åpen går du opp til fliken insert, velg så file. Der endrer du type fil til all files og finner excel filen du skal ha fra, så får du dette inn i word. Det jeg ikke husker er om denne informasjonen oppdateres hver gang du gjør en endring i excel filen (du skulle ha dette til en løpende rapportering?). Håper dette var til litt hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå