Warlord Nazdreg Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Har aldri funnet hele deadric armoren. Har funnet hjelm,sko,hansker,sverd og skjold men aldri hele. Har faen hatt spillet i 1år!!!!!!!!
Treblad Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er en fyr på en av Tel-stedene som har en full Daedric-armour, men han er en del av "hovedoppdraget".
Warlord Nazdreg Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Har morrowind på xbox, men det e jo likt som pc det da. du med treet som bilde:jaja,men æ kan jo ikke drepe han da. Æ mener om det går an å finne armoren i en crypt eller noe
Kvakko Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Helm location: Tukushapal, Sepulcher Right Pauldron location: Tower of Castle Karstaag, Solstheim (Bloodmoon) Left Pauldron location: Mournhold, Norenen-dur, Wailingdelve (Tribunal) Cuirass location: Mournhold, Norenen-dur, Wailingdelve (Tribunal) Right Gauntlet location: Kogoruhn, Bleeding Heart Left Gauntlet location: Kogoruhn, Bleeding Heart Greaves location: Dren Plantation, Dren's Villa Boots location: Galom Daeus, Entry Shield location: Galom Daeus, Observatory Towershield location: Golden Saints use them Randomly
Treblad Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har morrowind på xbox, men det e jo likt som pc det da.du med treet som bilde:jaja,men æ kan jo ikke drepe han da. Æ mener om det går an å finne armoren i en crypt eller noe Hehe, jeg har drept han. :/ Trodde det ville funke bra hvis jeg fikk han til live igjen etter jeg hadde stjåle armouren, men NEIDA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå