Gå til innhold

Nokia 6600 - En feilrapport

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
vet du hvor mange ganger alle disse problemene har blitt lagt ut i en topic?

det er unødvendig å plage alle oss andre med dine tåpelige problemer! :mad:

jeg har aldri hatt problemer med min 6600 og kjenner ingen som har hatt det, så hold problemene dine for deg selv!!!!!!!!!!!

Vel Lars - du er havnet i et forum hvis problemdiskusjon er fremste misjon. Beklager det dypt om jeg såret din Nokia 6600 og håper videre at ekteskapet deres fører vel frem :p

Endret av Patience
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... :hmm: det var ganske merkelig med mobben din, men jeg eier også en 6600 som ikke har hatt noe problemer med, og er strålende fornøyd med den :thumbs:

Skrevet
Mange gode poenger her. Jeg liker telefonen da generelt, men som mange av dere sier så er det nok nødvendig med en liten FW oppgradering. :)

Skjønner at du er frustrert når nymob'en til mange tusen penger ikke lever opp til forventningene, men prøv å send telefonen inn til service. Venter på å få min igjen, har jo tatt "bare" 2 uker snart...

Men det går som sagt an å gå rundt problemet med at meldingsvarselet forsvinner, og det er å lagre meldinger på telefonminnet i stedet for på MMC.

Skrevet

Tror Patience burde reinstallere telefonen, høres ut som noe er litt vel feil med telefonen...

Se om det hjelper ;) (Ta backup av alt du har, så har du ingenting å tape..)

Skrevet

Må legge til noen punkter:

9. Vil ikke kople seg opp mot bluetooth. Etter 15-20 forsøk så går det til slutt.

10. Slettet 40 meldinger hvor ca 20/20 lå fordelt over 2 forskjellige mapper. Oppdaget det ikke før dagen etterpå. Takke meg til at jeg tok backup..

11. Slår seg av... og FORBLIR av.. :(

Skrevet (endret)

hmm hans 6600 kommer sikkert fra sverige :p hehe bare tuller har min 6600 oppført seg sånn ? NEI den er perfekt den ! untatt en PIXEL feil men det er ikke noe du ser når det er vanlige farger men ja jeg ville hatt ny skjerm (1600kr)

Men det er ikke noe i veien med den bare du tar og AVSLUTTER programmene og ikke trøkker på LEGG PÅ knappen eller den RØDE knappen ! ;) så skal alt være bra ;)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Skrevet

Eneste som man kan kalle "feil" på min, er at noen ganger når jeg får melding så kommer det ikke på skjermen.... Enten må jeg gå inn i innboksen for å lese den eller så bruker jeg å trykke på meny-knappen å så avslutt, og da kommer det opp... Dette er ikke noe jeg henger meg opp i...

Jeg er storfornøyd med telefonen :D Har over 300 meldinger i innboksen nå og den er ikke noe treg...

Skrevet

Har aldri opplevd det problemet på min 6600, men så har jeg ikke 300 meldinger på innboksen heller :p

Kall meg unormal, men jeg sender de til pcn eller sletter de... jeg bare *må ha* plassen som frigjøres :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...