berit i kiosken Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 (endret) hvordan åpner jeg port 27015 i routeren. Jeg har denne routeren: D-Link 802.11b Wireless. P.S: jeg kan ingenting om routere! ----------------------------------------------------------------------------------------------- m.v.h nissefar Endret 30. mars 2004 av nissefar
DevN Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Kanskje fikse en skikkelig topic? Nå er det kanskje noen som har mer kjennskap enn meg til denne ruteren. Uansett, det følger en cd med, ikke sant? På denne cden ligger det en manual, der står det mest grunnleggende, blant annet hvordan man åpner en port. Kan prøve å søke å se om jeg finner noe, og hvis denne tråden er stengt: pm. Men les manualen uansett.
DevN Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 (endret) Kom jeg over den riktige ruteren, er dette løsningen: http://192.168.0.1 Brukernavn: admin Passord: (tomt, hvis ikke noe annet angitt) Klikk på "LAN", "Advanced", så Virtual Server" (noe i den duren regner jeg med). Velg "Enabled". Name: Angi et navn, f.eks. "CS server". Private IP: Angi LAN IP, se lenger ned hvis du ikke vet hvordan du finner den. Protocol Type: Velg type, i dette tilfellet "UDP". Private Port: F.eks. "27015" Public Port: F.eks. "27015" Schedule: F.eks. "Always" Velg "Apply". EDIT: Feil i guiden. Endret 30. mars 2004 av zalo
Anbefalte innlegg