Gå til innhold

Får ikke startet spillet, hva er galt?


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg har installert Battlefield 1942 på Linuxen min, og installasjonen gikk helt fint. Men så kom jo det problemet atnår jeg prøver å starte spillet, sjekker den om det er CD i stasjonen min. Detta holder den på i mange minutter, så lenge at jeg ikke orker å vente mer!

 

Kan noen hjelpe meg med å fikse det?

 

Jeg bruker Mandrake 9.2 med KDE 3.1

 

Takker for svar

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

uheldigvis er det ikke fullt lovlig å linke til no-cd crack på dette forumet, så jeg anbefaler at du forandrer innlegget ditt ganske fort.

Lenke til kommentar

hvis det ikke er lov til å linke til steder som lager no-cd "fix", så får dem bare stenge meg..

 

Dette blir for teit!!

 

Disse sidene referer IKKE til steder hvor du kan laste ned piratkopier, og dessuten så sier dem ETTERTRYKKELIG FRA at du er nødt til å ha orginal-cd'en ellers er det ULOVLIG!

 

Av prinsipp så fjerner jeg ikke den linken.

 

Takk!

Lenke til kommentar

Hallo??

 

oppfordrer jeg til kriminalitet?? :angry:

 

99% av mine spill er kjøpt og betalt (som er sikkert 99% bedre enn de fleste her på forumet)

 

Når jeg har betalt rettighetene for å spille et spill, så vil jeg bestemme selv hvordan jeg vil starte opp spillet. Jeg klarer ikke etter beste evne å se at jeg gjør noe som helst ulovlig, hverken med det å linke til en side hvor man kan laste ned slike fixer, eller det å faktisk benytte meg av en slik "fix".

 

Hadde jeg linka til en side hvor man kan laste ned piratkopier av et spill, så er dette 100% forståelig, men jeg kan ikke bli arrestert fordi jeg bruker en no-cd versjon av et spill jeg har betalt 500 kroner for!

 

SUNN FORNUFT!

 

 

EDIT :

Putter du inn en CD hver gang du starter opp din lovlige versjon av Windows?

eller Word, Excel, Internet Explorer, Netscape, Opera, Mozilla, Minesveiper :D ??

Endret av dga01
Lenke til kommentar
Hallo??

 

oppfordrer jeg til kriminalitet?? :angry:

 

99% av mine spill er kjøpt og betalt (som er sikkert 99% bedre enn de fleste her på forumet)

 

Når jeg har betalt rettighetene for å spille et spill, så vil jeg bestemme selv hvordan jeg vil starte opp spillet. Jeg klarer ikke etter beste evne å se at jeg gjør noe som helst ulovlig, hverken med det å linke til en side hvor man kan laste ned slike fixer, eller det å faktisk benytte meg av en slik "fix".

 

Hadde jeg linka til en side hvor man kan laste ned piratkopier av et spill, så er dette 100% forståelig, men jeg kan ikke bli arrestert fordi jeg bruker en no-cd versjon av et spill jeg har betalt 500 kroner for!

 

SUNN FORNUFT!

 

 

EDIT :

Putter du inn en CD hver gang du starter opp din lovlige versjon av Windows?

eller Word, Excel, Internet Explorer, Netscape, Opera, Mozilla, Minesveiper :D ??

AMEN !

 

Helt enig har du kjøpt no så er d faen så sikkert at ingen skal si hva jg kan/ikke kan gjøre med d.... utenom å dele d på nettet etc...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
EDIT :

Putter du inn en CD hver gang du starter opp din lovlige versjon av Windows?

eller Word, Excel, Internet Explorer, Netscape, Opera, Mozilla, Minesveiper :D ??

Nei, fordi denne softwaren ber ikke om at du gjør det. Det gjør derimot spill, og endring av kode i disse spillene, er endring av opphavsrettighetsbeskyttet materiale. Hvilket ikke er lov.

 

Dersom du først skal komme med glupe sammenligninger, bør du ihvertfall sørge for at de er _litt_ glupe, og ikke fullstendig meningsløse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...