dejavu5757 Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Heisann! Nå blir jeg snart gal av ikke å kunne bestemme meg for hvilken skjerm som skal kjøpes inn. Jeg vil ha en middels dyr CRT skjerm, fremfor en billig LCD - sak. Og har da latt meg lede i retning Samsung. Idet jeg skulle trykke på "Bestill" av Samsung Syncmaster 957MB, oppdaget jeg alternativet Syncmaster 959NF. Den hadde jeg glatt kjøpt i stedet, om ikke spesifikasjonene opplyste om punkt og pixel avstand som er 2,0 på den billigste, og 2,5 på den dyreste. Er dette merkbart??? Bør jeg kjøpe 959 NF??
hallgeirl Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det valget ville jeg sagt er meget enkelt: IKKE kjøp Syncmaster 957MB!! Jeg gjorde det. Den var det en del feil på, som at brightnessen varierte hele tiden (helt uten videre) og lignende. Jeg sendte den inn, fikk ny skjerm. Nå har jeg hatt den EN uke, og den har allerede sagt takk for seg, og blitt svart. Den skal sendes inn snarest. Hvis ikke det er nok, så kjøpte en kamerat av meg nøyaktig den samme skjermen. Den skjermen varte 1(!) dag. Ja, EN dag før den ble svart, ved normal bruk. I tillegg: Alle de 3 skjermene hadde litt sammenklemt bilde på venstre side. Ikke så veldig viktig ettersom det ikke merkes i spill og lignende, men fortsatt litt irriterende. Det KAN jo såklart hende at jeg og kameraten min som kjøpte lik skjerm hadde voldsomt uflaks, men sjansen er ganske liten for det, vil jeg si Jeg håper dette var til litt hjelp i valget ditt
Te'om Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har hatt 959NF i snart et år, og jeg er skikkelig fornøyd. Det er den beste skjermen jeg noengang har eid på alle punkter bortsett fra at den er så stor og tung. Bildekvaliteten er meget bra. Så mye kvalitet for så lite penger er det ikke ofte jeg har sett. Jeg anbefaler den sterkt!
Mr.Elendig Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det valget ville jeg sagt er meget enkelt:IKKE kjøp Syncmaster 957MB!! Jeg gjorde det. Den var det en del feil på, som at brightnessen varierte hele tiden (helt uten videre) og lignende. Jeg sendte den inn, fikk ny skjerm. Nå har jeg hatt den EN uke, og den har allerede sagt takk for seg, og blitt svart. Den skal sendes inn snarest. Hvis ikke det er nok, så kjøpte en kamerat av meg nøyaktig den samme skjermen. Den skjermen varte 1(!) dag. Ja, EN dag før den ble svart, ved normal bruk. I tillegg: Alle de 3 skjermene hadde litt sammenklemt bilde på venstre side. Ikke så veldig viktig ettersom det ikke merkes i spill og lignende, men fortsatt litt irriterende. Det KAN jo såklart hende at jeg og kameraten min som kjøpte lik skjerm hadde voldsomt uflaks, men sjansen er ganske liten for det, vil jeg si Jeg håper dette var til litt hjelp i valget ditt Eg har syncmaster 957mb og har ingen problemer med den. Sjølv om du har problem så betyr det ikkje at alle får det.
TDK Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det valget ville jeg sagt er meget enkelt:IKKE kjøp Syncmaster 957MB!! Hmm jeg har 957mb og har ingen problemer. jeg er veldig fornøyd med den..... den har fått god omtale i mange tester....
dejavu5757 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Takk for tilbakemeldinger folkens! Det endte med at jeg bestilte en flatskjerm fra HWB, -ukens tilbud denne uka,faktisk: Iiyama 430. Får den forhåpentlig før påske, sammen med 64-bit mars-tilbudet. Så får vi se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå