Gå til innhold

Valgets kval SE T610 eller T630


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har følgende spørsmål.

 

Min gamle T68 begynner å få problemer, og jeg teller litt på knappene mellom T610 og T630. Ser her på forumet at de fleste klart anbefaler T630 og lurer litt på hvorfor.

 

Jeg bruker telefonen i dag til ringing, SMS, WAP og kalenderfunksjonen i tillegg til litt dataoverføring, og er, foreløpig i hvertfall, mindre interessert i kamera eller spill og dill. Er T630 da egentlig nødvendig? Gir den så mye bedre kvalitet at den er verdt de 400 kronene mer? Er det andre ting som taler for den framfor 610'ern.

 

Tror kanskje at dersom den svarte modellen hadde vært tilgjengelig nå så hadde jeg nok kanskje valgt den.

 

Hadde satt pris på noen synspunkter.

 

Hilsen garnish

 

 

PS: Kan også opplyse at jeg i sin tid var svært deprimert da min Ericsson 520 ga opp og jeg ble overlevert en ny T68i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste grunnen å velge t630 ovenfor t610 er egentlig skjermen, (og hvis du evt. liker designet på t630 bedre) t610 sin er ekstremt dårlig i sollys, der er praktisk talt umulig å se noe når man sitter på stranda o.l. t630 sin skjerm er mye bedre på dette. (t630 tft, t610 har stn skjerm) I tilleg er kanksjekameraet på t630 litt bedre enn t610 sitt, det har ikke høyere oppløsning, men jeg tror det er bedre på å gjenngi fargene. t630 har i tillegg en funksjon man ikke kan bruke i Norge, det var vell alt. (kan hende jeg har glemt noe)

Lenke til kommentar

Jeg driver også å snuser på Liquid Black T630, og jeg vil bare legge til at ulempen med skjermen på T630 er at den gjør et relativt hardt innhogg i batteritiden til T630 sammenlignet med T610, rundt 30% dårligere batteritid. Så T610 er littegrann bedre enn T68 nå det gjelder batteri, mens T630 er dårligere.. Iogmed at du ikke trengte alle de fancy funskjonene til T630 tenkte jeg at jeg skulle nevne det :)

Personlig liker jeg den svarte T630 men jeg synes T610 er stygg, så.... :)

 

Cobos

Lenke til kommentar

Har T630 :)

 

PrePlay funksjonen fungerer men MyFriends saken funker ikke.

Skjermen er overlegen T610.

Tlf er også Mye raskere i menyen en T610 noe som også bør regnes som et +

Knappene er også mye mer behaglige å bruke en på T610 da de er litt større "utnytter tomplassen til T610"

Men er jo bare å laste ned Msn messenger til Tlf da :D

Lenke til kommentar

Takker for gode råd.

 

Nå har jeg bestilt T630 Frosty silver hos MPX. Oppdaget så plutselig at de mener de har 260 Liquid Black på lager, venter den ihvertfall inn i morgen, men pakken min lå klar på posten sa de, så da tar jeg det jeg får.

 

garnish

Lenke til kommentar
Jeg driver også å snuser på Liquid Black T630

 

Personlig liker jeg den svarte T630 men jeg synes T610 er stygg, så.... :)

 

:blink: det finnes knapt to modeller som er mer like hverandre enn de to

(men av en eller annen grunn er jeg egentlig veldig enig med deg :laugh: )

Endret av dub
Lenke til kommentar
De hadde 100 stk inne igår :) og 250 i forgårs. Så det ser faktisk ut som de er utsolgt for den svarte nå.... De selger vist ganske bra de i Liquid black virker det som :)

Virker definitivt sånn. Bestilte min for et par uker siden. Alikevel må jeg vente til 05.04 før MPX sender meg den. Enten så roter lagersystemet deres veldig, ellers så er det innmari lang kø på denne telefonen.

Endret av Lothorian
Lenke til kommentar
De hadde 100 stk inne igår :) og 250 i forgårs. Så det ser faktisk ut som de er utsolgt for den svarte nå.... De selger vist ganske bra de i Liquid black virker det som :)

Virker definitivt sånn. Bestilte min for et par uker siden. Alikevel må jeg vente til 05.04 før MPX sender meg den. Enten så roter lagersystemet deres veldig, ellers så er det innmari lang kø på denne telefonen.

Kan det være så mange som 250 i kø på et produkt på et nettsted ? Ja, ja de var jo tidlig ute :-)

Lenke til kommentar

Jeg lurte litt på akkurat det, om lagersystemet deres ikke er helt oppe. Da de fikk inn Frosty Silver, så jeg at det gikk jevnt men veldig sakte nedover, fra 40 til 30 på en lang kveld - så at skulle ha klart å selge 250 på under et døgn, virker utrolig. Har de solgt så mye, må det vel også være noen på forumet som har kjøpt en Liquid Black.........??!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...