H Melk Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Noen her som spiller Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy (JA). Det er det beste SW spillet hittil (har ikke prøvt Galaxies enda). I JA kan man virkelig trene seg og bli ordentlig god. Synd det ikke er så mange som spiller det online dah... Men jeg er i hvertfall med i en klan, www.r-eyes.cjb.net (sorry for reklamen)
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg spilte det en del før, men det var for få servere... Men nå har jeg fått the All seeing eye, og der er det hvertfall litt flere servere. Spillet er faktisk helt genialt, hvertfall Siege. Det er gøy å knuse folk med lightsaber. Hvis du liker Star Wars og RPG, prøv Knights of the old Republic.
H Melk Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Jeg spilte det en del før, men det var for få servere...Men nå har jeg fått the All seeing eye, og der er det hvertfall litt flere servere. Spillet er faktisk helt genialt, hvertfall Siege. Det er gøy å knuse folk med lightsaber. Hvis du liker Star Wars og RPG, prøv Knights of the old Republic. Jeg har prøvet det. Syntes ikke så særlig om det Jeg liker ikke sånn type slåssing. Men Final Fantasy funker The All seeing eye? HVordan får man tilgang til flere server steder (eller hva det kalles) ?
NoLimit_^ Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Mitt Jedi Academy krasher hele tiden, etter en 10 min med spilling, det er det eneste spillet der det skjer, så jeg har gitt det opp...
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg liker ikke sånn type slåssing. Men Final Fantasy funker The All seeing eye? HVordan får man tilgang til flere server steder (eller hva det kalles) ? Final Fantasy, ja, min favoritt spillserie gjennom tidene Bare søk på all seeing eye i google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå