Tafsen Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Heisann, eg trenger litt hjelp. Eg får nemmeleg ikkje opdatert drivarane til skjerm kortet på den bærbare pc'n min. Elite group (som er pc'n min sin produsent) står ikkje oppført på ati sine hjemme sider som bruker av dette kortet, og driverene til på heimsida til elite group er over et halvt år gamle... Kan noen hjelpe meg?
kvikks Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Heisann, eg trenger litt hjelp. Eg får nemmeleg ikkje opdatert drivarane til skjerm kortet på den bærbare pc'n min. Elite group (som er pc'n min sin produsent) står ikkje oppført på ati sine hjemme sider som bruker av dette kortet, og driverene til på heimsida til elite group er over et halvt år gamle... Kan noen hjelpe meg? operativ system? har drivere liggende, kan droppe de over på e-post
L03VIk Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Du kan eventuelt bruke nyeste Omega-drivere. De tilsvarer Catalyst 4.3, og er moddet til å fungere på bærbare.
kvikks Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 (endret) xp, men kor får du tak i det hen? Catalyst <- Funke bedre en Omega på min maskin Eller se her: Driver Guide -> ATI Endret 30. mars 2004 av kvikks
hwl Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Du kan jo også ta å modifisere de originale driverne fra ATI med applikasjonen som du finner her: http://www.driverheaven.net/patje/ noe som normalt fungerer helt utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå