Gå til innhold

Full låsing....


lalla

Anbefalte innlegg

Har nå oppgradert fra riva tnt2 til gainward Gf2-mx400"golden sample" og får stor ytelsesøkning i testeprogram men,....når jeg starter et eller annet spill så låser maskina seg fullstendig etter kort tid. Jeg har de siste driverne og har sjekka at det er kun det nye kortet som ligg inne i enheter....

Er det noen som kan vere behjelpelige med løsning??

Alle forslag mottas med takk

 

 

 

hilsen lalla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke nødvendigvis de nyeste driverne som er de beste. De nyeste driverne til nvidia er vel spesielt bygd for Geforce3 ? Har du installert Via

4-in-1 driverne ? Gjør dette! Hvis det ennå ikke funker - prøv å uninstall den driveren du har (husk komplett uninstall - ellers blir det surr i systemet) og installer den driveren som fulgte med CD'en til kortet. Installer også Via 4-in-1 driverne - dette er viktig. Hadde akkurat samme problem som deg før. Maskinen har fungert perfekt etter at jeg gjorde dette.

 

p0kK

Lenke til kommentar

Har samme problem med GF2! (lyden spiller videre, men må resete)

Både med Gainward Gf2-mx200"golden sample" og

ASUS 7100Magic GF2 MX-200

 

Har prøvd alt! Win98, WinME, WinXP, nesten alle drivere for GF2 og siste VIA4in1 og endringer i BIOS

 

tror egentlig det er noe i bios (?)

Lenke til kommentar

Lasta ned via4in1 (ver.4.35v eller noe sånt) og når jeg unzipper filen så får jeg opp feilmeldingen "registry error","you need to reboot the computer now".......gjør dette og nå er cd-spilleren og cd-brenneren(E og F) borte!!+ partisjonene C og D kjører i ms-dos kompatibelt modus p.g.a en driverfeil i config.sys!!!!!! Flotte greier...!!!

Hva må gjøres for å fikse dette,noen tips?

 

 

hilsen lalla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...