Gå til innhold

Problemer med Deus Ex Invisble War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja spillet er originalt.

Han har spilt spillet ca halvannen times tid, men når han i spillet skal til et sted der han må gå via en dør, så kommer det en sånn vanlig melding om du virkelig vil gå videre til det stedet, og når han klikker ja, blir skjermen svart så ut på windows, får heller ikke noe feilmld.

Han kjører spillet veldig lavt siden det hakker på høy oppløsning, har installert deus ex patch 1,2, oppdatert skjerm kort drivere, har nyeste direct x 9.0b har reinstallert spillet, han til og med kjøpte en deus ex spill til, men det var samme problem der også..

Noen seriøse råd til meg...... :roll:

Endret av Deus Ex
Lenke til kommentar
Ja spillet er originalt.

Han har spilt spillet ca halvannen times tid, men når han i spillet skal til et sted der han må gå via en dør, så kommer det en sånn vanlig melding om du virkelig vil gå videre til det stedet, og når han klikker ja, blir skjermen svart så ut på windows, får heller ikke noe feilmld.

Han kjører spillet veldig lavt siden det hakker på høy oppløsning, har installert deus ex patch 1,2, oppdatert skjerm kort drivere, har nyeste direct x 9.0b har reinstallert spillet, han til og med kjøpte en deus ex spill til, men det var samme problem der også..

Noen seriøse råd til meg...... :roll:

Om spillet er orginalt, han har installert alle patcher og prøvd å reinstallere uten at noe hjelper, ville jeg iført meg "uskyldig-uvitende-databruker-trynet" og gått ned til sjappa hvor han kjøpte spillet for å be om å få byttet det. :thumbup:

 

EDIT: Eventuelt kan han prøve det på en annen maskin og se om det er spillet eller pcen det er noe galt med.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Ja spillet er originalt.

Han har spilt spillet ca halvannen times tid, men når han i spillet skal til et sted der han må gå via en dør, så kommer det en sånn vanlig melding om du virkelig vil gå videre til det stedet, og når han klikker ja, blir skjermen svart så ut på windows, får heller ikke noe feilmld.

Han kjører spillet veldig lavt siden det hakker på høy oppløsning, har installert deus ex patch 1,2, oppdatert skjerm kort drivere, har nyeste direct x 9.0b har reinstallert spillet, han til og med kjøpte en deus ex spill til, men det var samme problem der også..

Noen seriøse råd til meg...... :roll:

Om spillet er orginalt, han har installert alle patcher og prøvd å reinstallere uten at noe hjelper, ville jeg iført meg "uskyldig-uvitende-databruker-trynet" og gått ned til sjappa hvor han kjøpte spillet for å be om å få byttet det. :thumbup:

 

EDIT: Eventuelt kan han prøve det på en annen maskin og se om det er spillet eller pcen det er noe galt med.

Ja det samme spillet installerte jeg på pcen min fra cdene hans og cracka til No Cd, har runnet av ferdig spillet også.

Så den funka på min, må vel være et eller annet galt med pcen, men HVA.

Lenke til kommentar

Nei, det er lite sannsynlig at det er datamaskinen det er noe galt med. Spillet har gjennomgått for lite bugtesting, slik at desktop-krasj er ganske vanlig. Da jeg støtte på dette under testingen, løste problemet seg ved å velge et tidligere lagretidspunkt (altså ikke siste save, men f.eks. nest siste), og så gjøre ting på nytt. virker som det var et eller annet i spillmekanikken hadde låst seg feil eller noe slikt. Uffameg.

Lenke til kommentar
Ja det samme spillet installerte jeg på pcen min fra cdene hans og cracka til No Cd, har runnet av ferdig spillet også.

Så den funka på min, må vel være et eller annet galt med pcen, men HVA.

Gratulerer, du har nettopp brutt både retningslinjer og norsk lov.

 

Men prøv om du får det til uten no-cd crack på din pc da. Det var liksom det jeg mente ;) Da kan du se om det er noe galt med cd'en. Har selv brukt denne fremgangsmåten med hell før!

Lenke til kommentar
Ja det samme spillet installerte jeg på pcen min fra cdene hans og cracka til No Cd, har runnet av ferdig spillet også.

Så den funka på min, må vel være et eller annet galt med pcen, men HVA.

Gratulerer, du har nettopp brutt både retningslinjer og norsk lov.

 

Men prøv om du får det til uten no-cd crack på din pc da. Det var liksom det jeg mente ;) Da kan du se om det er noe galt med cd'en. Har selv brukt denne fremgangsmåten med hell før!

:p:yes::D Muhahahahahaha jeg er kriminell...

Lenke til kommentar
Ja det samme spillet installerte jeg på pcen min fra cdene hans og cracka til No Cd, har runnet av ferdig spillet også.

Så den funka på min, må vel være et eller annet galt med pcen, men HVA.

Gratulerer, du har nettopp brutt både retningslinjer og norsk lov.

 

Men prøv om du får det til uten no-cd crack på din pc da. Det var liksom det jeg mente ;) Da kan du se om det er noe galt med cd'en. Har selv brukt denne fremgangsmåten med hell før!

:p:yes::D Muhahahahahaha jeg er kriminell...

Nettopp. Fy skam. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...