Gå til innhold

Et lite sprsml. til de som har peiling...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FRAPS

 

Litt om FRAPS:

Enkelt og genialt lite program som lar deg ta opp det som skjer på skjermen, som en video opptaker, bare i digitalt format. Det har også funksjoner som screenshot capture (ta skjermbilde) og visning av FPS når du spiller diverse spill.

 

 

fant dette på denne siden...

 

trenger ikke svar alikavell:-) :thumbs:

 

Hvis det er noen admin her kan de jo slette den hvis de orker..

Endret av data-gutten
Lenke til kommentar
ingen kan nekte han å ta opp et progrma.. om det er direkte fra tven (eller satelitt/tuner) eller fra internett..

så lenge han kun brukar det til sitt eige bruk kan ingen ta han for det..

DataGutten Skrev:

"Hvis jeg f.eks ser på team antonsen fra nrk sine sider"

 

Nei han har faktisk IKKE lov til og laste ned fra nettet, eller ta det opp på noen måte, dette står på nrk´s sider og det har vært en tråd om dette før.

Lenke til kommentar

fram til 1 juli (den loven blir bare utsatt og utsatt, og godt er det!!!) så kan hvem som helst som er i norge ta opp programmer som nrk (eller andre) legger ut på sine nettsider så lenge det er til privat bruk! uansett hva nrk (eller andre) skriver på sine nettsider... bare spør jon bing! det har jeg gjort og jeg laster ned med god samvittighet! :p

Lenke til kommentar
FRAPS

 

Litt om FRAPS:

Enkelt og genialt lite program som lar deg ta opp det som skjer på skjermen, som en video opptaker, bare i digitalt format. Det har også funksjoner som screenshot capture (ta skjermbilde) og visning av FPS når du spiller diverse spill.

 

 

fant dette på denne siden...

 

trenger ikke svar alikavell:-) :thumbs:

 

Hvis det er noen admin her kan de jo slette den hvis de orker..

Hei

ser ut som fraps var freeware før, men nå må man enten betale, bruke en begrenset demo versjon (2.1demo), eller bruke den gamle freeeware versjonen (1.9).... Hvilken snakker du om?

Lenke til kommentar
fram til 1 juli (den loven blir bare utsatt og utsatt, og godt er det!!!) så kan hvem som helst som er i norge ta opp programmer som nrk (eller andre) legger ut på sine nettsider så lenge det er til privat bruk! uansett hva nrk (eller andre) skriver på sine nettsider... bare spør jon bing! det har jeg gjort og jeg laster ned med god samvittighet! :p

Her er en link til hva nrk skriver -> Nrk informasjon

 

Og jeg tviler på at NRK ikke har spurt sine advokater før de la dette ut. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...