Gå til innhold

Defekt kjølevifte på Asus 9600 xt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig måtte vifta ryke. Men hvor god service kan en forvente fra leverandør

når dette skjer..

 

Er det noen som har erfaring fra nettbutikker der du slipper å sende inn hele kortet og vente kanskje 2 uker før du får et nytt tilbake. Det er ikke alltid det passer å være uten maskin så lenge.. :thumbdown:

 

Kjøpte dette Asus kortet fra hardwarebutikken siden det var mye god omtale angående kundebehandling og service. :angry::angry:

 

Er det jeg som har misforstått, eller er dette faktisk normal service når slikt skjer.?

 

 

Mr Flower - Power

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvfølgelig måtte vifta ryke. Men hvor god service kan en forvente fra leverandør

når dette skjer..

 

Er det noen som har erfaring fra nettbutikker der du slipper å sende inn hele kortet og vente kanskje 2 uker før du får et nytt tilbake. Det er ikke alltid det passer å være uten maskin så lenge.. :thumbdown:

 

Kjøpte dette Asus kortet fra hardwarebutikken siden det var mye god omtale angående kundebehandling og service. :angry::angry:

 

Er det jeg som har misforstått, eller er dette faktisk normal service når slikt skjer.?

 

 

Mr Flower - Power

Hadde det ikke vært en ide å ringe/maile hwb.no og spørre? :mad:

 

De kan jo gi deg et eksakt svar på dette

Skrevet

Jeg har selvfølgelig allerede vært i kontakt med denne nettbutikken. Og vanlig service hos hwb er at du sender inn kortet og blir uten maskin i kanskje to uker.

 

Prøver på nytt :

Er det noen som har erfaring med andre butikker der de bare sender deg ei ny vifte siden dette problemet uten tvil er kjent ??

 

Og ja denne blir også lagt inn under webshop erfaringer..

 

Mr Flower - Power

Skrevet

hwb er meget gode og ikke minst raske når det gjelder returer, jeg har hatt 2 returer med de.

Hvorfor tar ikke du kontakt med de istede for og klage her?

Skrevet

Nå må dere som svarer prøve å lese hva jeg faktisk skriver.

 

1. Vifta er defekt

2. Jeg har vært i kontakt med denne butikken

3. Hele kortet må sendes inn

4. Det vil uten tvil gå mellom 1 til 2 uker uten en operativ maskin

5. Vet med sikkerhet at andre butikker har sendt ut erstattningsvifte

6. Jeg vil for framtida selvfølgelig handle hos de som har best service

7. Jeg må dessverre kjøpe meg et nytt kort siden jeg ikke kan vente i flere uker.

 

Mr Flower -Power

Skrevet
Jeg har selvfølgelig allerede vært i kontakt med denne nettbutikken. Og vanlig service hos hwb er at du sender inn kortet og blir uten maskin i kanskje to uker.

 

Prøver på nytt :

Er det noen som har erfaring med andre butikker der de bare sender deg ei ny vifte siden dette problemet uten tvil er kjent ??

 

Og ja denne blir også lagt inn under webshop erfaringer..

 

Mr Flower - Power

De vil uansett ikke sende ei vifte. I fall bytter de hele kortet. Det å være uten kort ei uke er vel en risiko man tar med å handle på nette

Skrevet (endret)

Hvilke andre butikker gjør det da?

 

EDIT: du sa forresten ingenting om at du hadde sendt det inn. Du sa at vifta var røket. Og det er helt normalt med 1-2 ukers tid. Så slutt og klag til oss her, vi kan ikke hjelpe deg

Endret av fredrikrb
Skrevet

Herregud, les mine 7 pkt en gang til.

 

Du må skjønne at det finnes personer som kanskje er mer avhengig av en datamaskin enn du er.

Videre diskusjon er unødvendig, har bestillt nytt kort hos en svært service minded nettbutikk. Han lovet dessuten at kortet skulle være i min postkasse imorgen.

 

Mr Flower - Power

Skrevet

Gir meg ikke helt ennå. Det sto ingenting i din første post om at du allerede har sendt det inn. Det kom etterpå.

 

Ha en riktig god dag flowerboy

Skrevet

Det står ingenting om at kortet er sendt inn siden det faktisk ikke er sendt inn.

Ganske enkelt...

 

God helg Fredrik :)

 

Mr Flower - Power

Skrevet

Prøv å ta kontakt med *produsenten*. Kortet er nok under garanti og da kan dem være mer behjelpelige. Hercules sendte meg ny ribbe og vifte da viften takka for seg på 9700-kortet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...