Gå til innhold

Tragisk


Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest alle innleggene under denne kategorien og har ikke funnet et eneste seriøst et. Det taler egentlig for seg selv, men jeg vil dog kommentere det.

 

At ingen av dere har klart å skrive et eneste seriøst innlegg viser bare at dere ikke har noe som helst forhold til eller noen som helst mening om fenomenet religion, overhodet. Jeg er ingen særskilt tilhenger av religion selv, men jeg klarer å snakke om det uten å flire, le, grynte eller på andre måter bære meg. At dere ekploderer i allslags patetiske utbrudd viser bare dere har et meget anstrengt forhold til det. Jeg får rette på meg selv og gi dere det; Dere har et forhold til det, men et forhold forankret en slags pop-bølge hvor det er "kult" å hamre løs på alt en ikke kan forklare i et forsøk på å hevde seg selv.

 

Dere er virkelig patetiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Quote:


On 2002-03-27 15:41, sosohal skrev:

Hvorfor skal vi poste som gale i en bortgjemt religion-seksjon på at hardware-forum?!


Jeg har ikke posta i lyd-seksjonen hvilket betyr at jeg ikke kan snakke seriøst etc om lyd?


 

Fordi det er morro å se hva dere tullinger skriver, og skrive litt selv. :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-05-29 13:51, slimer skrev:

dette er tross alt hardware forum..

Barnetroa og religion har ingenting her å gjøre..

hvor seriøst trodde du det kom til å mottas?



 

det er under Off topic, og religion. hvorfor er det en slik kategori? fordi det er et bra laget forum, som like greit kan brukes til andre ting.

btw, jeg starta ikke den tråden, om du tror det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:


Den 2002-03-27 14:38, Eric Green skrev:

Nå har jeg lest alle innleggene under denne kategorien og har ikke funnet et eneste seriøst et. Det taler egentlig for seg selv, men jeg vil dog kommentere det.


At ingen av dere har klart å skrive et eneste seriøst innlegg viser bare at dere ikke har noe som helst forhold til eller noen som helst mening om fenomenet religion, overhodet. Jeg er ingen særskilt tilhenger av religion selv, men jeg klarer å snakke om det uten å flire, le, grynte eller på andre måter bære meg. At dere ekploderer i allslags patetiske utbrudd viser bare dere har et meget anstrengt forhold til det. Jeg får rette på meg selv og gi dere det; Dere har et forhold til det, men et forhold forankret en slags pop-bølge hvor det er "kult" å hamre løs på alt en ikke kan forklare i et forsøk på å hevde seg selv.


Dere er virkelig patetiske.


 

omg plz stfu n00b

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 13:51, slimer skrev:

dette er tross alt hardware forum..

Barnetroa og religion har ingenting her å gjøre..

hvor seriøst trodde du det kom til å mottas?



 

Akkurat, det er også min erfaring.

Vi får holde oss til det forumet dreier seg om, selv om det er lett å bli revet med.

 

Diskusjonen var tydeligvis ganske interesant hvis vi ser på anntall visninger.

 

[ Denne Melding var redigert av: Dataante på 2002-08-05 14:00 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...