cvitamin Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hellu! Sliter veldig med skjermkortet mitt! (Radeon 9800se) Hver gang jeg skal spille noe kolapser det helt. Intro går greit, men når jeg kommer meg inn på menyen er grafikken helt skeiv! Kommer en masse streker og blinking. blir verre om jeg gjør noe som helst. Så fryser det seg helt... Har lagt inn nyeste driver fra ati. Har også prøvd å lagt inn windows og DX9 på nytt, men ingenting hjelper. Har klokka CPU'n, vet ikke om det kan ha med saken å gjør. (XP2800), (MSI KT600)
RolloThomasi Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 du kan jo prøve å klokke ned igjen da... Kan du lese av temperaturen på kortet? kan jo være noe bagatellmessig, men jeg tror egentlig at det har tatt kvelden. kan jo prøve det i en annen maskin etc. hvis ikke er vel det kortet såpass nytt at du kan reklamere e.l.
cvitamin Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Kan ikke lese av temp nei. Kjøpte kortet for en uke siden ca. Alt Funket tidligere, plutselig ville det lissom ikke mer
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hvor mye har du klokka ? Har KT600 brikkesett AGP lock ? hvis ikke så klokk ned......
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 er vel ingen VIA Chipset med AGP\PCI lock? Mener at det bare er nForce chipset Hvor mange FSB har du på cvitamin?
cvitamin Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Er lock på kortet ja. Er klokka til 166x12.5/13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå