Chas Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å finne, men nå har jeg gitt opp. Er det noen der ute som har link eller navn på programmer som måler temperatur på CPU og ATI 9800 kort? Fikk ingenting med hardwaren.
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 CPU: F.eks. MSI Alert III VPU: 9800 Pro har ikke denne muligheten, kanskje du kan få til en snekkerløsning med et ekstert, vanlig, digitalt termometer.
Petterahl Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å finne, men nå har jeg gitt opp. Er det noen der ute som har link eller navn på programmer som måler temperatur på CPU og ATI 9800 kort? Fikk ingenting med hardwaren. jeg annbefaler deg Motherboard Monitor 5. Jeg har det og er kjempe fornøyd med det, må bare rette innstillingene
Chas Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 CPU: F.eks. MSI Alert III VPU: 9800 Pro har ikke denne muligheten, kanskje du kan få til en snekkerløsning med et ekstert, vanlig, digitalt termometer. Kanskje det. Fikk to termometere med kabinettet. Jaja, takker for respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå