Gå til innhold

UT2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd det? og opplevd at musa henger seg i et halvt sek av gangen sånn ca nesten hele tiden ? :wow: det er bra plagsomt. er ikke slik i andre spill. skulle tro kanskje det var pga at jeg kjører på full grafikk, men når dette skjer hakker det ikke, lyden hakker ikke, og jeg fortsetter og gå bortover, uten at jeg kan lee på musa. hva i F! kan problemet være? det er sinnsykt irriterende :scared:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ene lydinnstillingen i spillet du må slå av, det fikser det.

Lydinnstillingen? hvem av dem ? :)

Skrevet

Jeg fikk det ikke til å fungere jeg asso. visste ikke helt hvem av de audio-greiene jeg skulle skifte på, men når jeg til vekk en det var krysset på, klikket hele greiene, og spratt ut til windows, prøvde da å åpne UT04 igjen, men får bare en feilmld. måtte reinnstallere hele spillet :( prøvde alle andre forskjellige audio-greier, gikk ikke.

Har integrert lydkort på et asus a7n8x HK. annet hardware: amd athlon xp 3200, 512 twinmos dual ddr pc3200, sapphire 9800pro @ 410\365.

Kompisen min, har en betydelig dårligere pc enn meg, med xp 2000, gf4 ti 4600 osv, men har soundblaster 5.1 surround lydkort. han har ikke dete problemet, selv om han kjører på full grafikk.

kan dere være litt mer spesifikke når dere mener at jeg må ordne med audioen min? eller burde jeg bare kjøpe meg et ikke-integrert lydkort??? :dontgetit:

Skrevet

vel, vet om andre som har samme problmetet, sålangt jeg vet er det ingen måte å få fikset det på, men prøv å sett det til HW 3D audio, det hjelper for noen i visse situasjoner

/dC

Skrevet

Asus A7N8X med SoundStorm 5.1 surround innebygd lydkort er av det beste innebygde lydkortet som fins, nå får dere gi dere. Ja det fins bedre og det skulle da bare mangle, men det duger og gjør de aller fleste fornøyde med lyden, det holder lenge.

Skrevet (endret)

hvis jeg kjøper nytt lydkort. f.eks SB audigy. tror dere det vil hjelpe?

På forhånd takk for alle svar :D:D

Edit: fikk ikke lest innlegget av Hoax. da holder jeg meg til det jeg har. men det er jo sabla irriterende md det problemet jeg har. går jo ikke ann å spille det når det er slik :cry:

Endret av ulMo
Skrevet

Hmm, jeg tror ikke du trenger skifte noe hardware for å fikse det problemet..

Jeg synest å huske at det er en eller annen boks du må krysse av for å fikse problemet... (Ja, det er mange bokser i innstillingene).

Jeg kan prøve å finne frem til det i morgen.

Skrevet

Samme problemet som jeg har. Håper virkelig noen klarer å finne ut hva som gjør dette. Trodde det var min treige 1800+ cpu eller SD ram som gjorde dette. Men hvis andre med MYE bedre pc har dette problemet så er det vel ikke det pga cpu eller ram.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...