Gå til innhold

Hjelp -Trenger ny musematte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny musematte. Har Logitecg Mx 700(optisk tråløs) Er det noen som har gode erfaringer med en spesiel matte? Jeg spiller mest Ghost Recon og da er matten viktig for å kunne gi det første avgjørende treffet.. :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bruke Søk funksjonen? Dette har blitt tatt opp så mange gagner før :nei:

Jeg ville ha gått for fUNC1030, har selv MX700 og synes de passer godt sammen.

Skrevet

Jeg har en helt vanlig tøy-musematte som fulgte med dataen. Merket er Allsop, og modellen er Den-blåe-med-bobler. Kjøp den. Den er tung så den ligger bra på bordet!

:p

Skrevet

Please, bruk search funksjonen.

Personlig anbefaler jeg IceMat (sort).

Jeg har skrevet en post om denne i en lignende tråd her på forumet hvorfor du/jeg velger/velgte IceMat

Skrevet
Jeg har en helt vanlig tøy-musematte som fulgte med dataen. Merket er Allsop, og modellen er Den-blåe-med-bobler. Kjøp den. Den er tung så den ligger bra på bordet!

:p

:p sånn har jeg også! bruker icemat da , icemat eller fUnc, tror du blir fornøyd uansett!

Skrevet

All den snakkinga om "func". Er det en vanlig musmatte av tøy, elr av metall elr no sånt.

Kan ikke skjønne forskjellen på tøymatter :hmm: (hvis det er det da).

Skrevet
All den snakkinga om "func". Er det en vanlig musmatte av tøy, elr av metall elr no sånt.

Kan ikke skjønne forskjellen på tøymatter :hmm: (hvis det er det da).

plast

Skrevet

Åja. Det er sikkert mye bedre egentlig. Func er best? Hvor får man kjøpt den?

Kan man ikke bare bruke en elr anne plastbit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...