Gå til innhold

Nettbutikk som selger DVDer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på om du våger deg utenfor landet. I så fall kan play.com (bare hold deg under 200,- så går det greit) og cd-wow.fm (ikke så nøye med 200,- grensa; de merker ikke varene) anbefales. De er raske og har hyggelige priser. Også ikke hørt om noe krøll med dem som ikke har latt seg løse.

Lenke til kommentar

Oi, det var billig (CD-wow hvertfall, sjekker den andre nå)! En DVD som kostet 249 i butikk + 29 (?) i frakt her hjemme, kostet 169 der. Hørte om en butikk som splittet pakkene slik at alle kom under 200 kroner, vet dere hvilken det er?

 

Edit: CD-wow var billigst tror jeg, men hadde ikke så voldsomt utvalg. Og dere mener at det ikke er noe problem å oppgi VISA-nummer?

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

DVDBoxOffice merker ikke pakkene sine på noen måte . De sender bulk til Europa og videresender så til det landet hvor du befinner deg .

 

Ofte Frankrike men har også mottatt fra Sverige , sikkert noe med forsendelsekostnader eller noe .

 

Har ikke fått en eneste pakke stoppet så jeg bestiller alltid min R1 hos dem ihvertfall de over 200 for å si det slik

Lenke til kommentar

Jepp, kan også sterkt annbefale dvdstrax.com. Utrolig bra utvalg, og masse tilbud hvis du kikker litt rundt.

 

Er det forresten mye styr å fortolle en dvd film over 200kr fra foreksempel dvdstrax? Hvis man får filmen direkte hjem i posten med fortollingspapirer, kan man vel bare fortolle det via internett uten å måtte kontakte posten etterpå etc?

Lenke til kommentar
Play sender 1 og 1 DVD, og prisen inkluderer frakt. Kan anbefales på det sterkeste!!

 

Evt www.dddhouse.com for Hong Kong-filmer :)

Hei!

 

Jeg er en fans av Hong Kong filmer, siden du nevnte www.dddhouse.com, lurer på om du har noen erfaringer med de?

 

Det hadde vært fint om du kunne gi en tilbakemelding om dette

 

vennlig hilsen

 

TTN

Lenke til kommentar
Play sender 1 og 1 DVD, og prisen inkluderer frakt. Kan anbefales på det sterkeste!!

 

Evt www.dddhouse.com for Hong Kong-filmer :)

Hei!

 

Jeg er en fans av Hong Kong filmer, siden du nevnte www.dddhouse.com, lurer på om du har noen erfaringer med de?

 

Det hadde vært fint om du kunne gi en tilbakemelding om dette

 

vennlig hilsen

 

TTN

Heisann

 

Jeg har bestilt mange filmer fra www.dddhouse.com og har aldri hatt noen problemer. Har riktignok ikke vært nødt til å returnere noen enda, men har mailet litt med dem etter å ha hatt problemer med å logge på sidene fra opera. Det gikk veldig bra.

 

DDDhouse ser kanskje litt skummel ut, og er litt vanskelig å finne ut av (det er ganske rotete satt opp), men når du først finner ut av det er det en veldig grei og billig butikk.

 

Anbefaler deg forresten å sjekke ut http://www.dvdarkivet.no/nettbutikker.php for flere nettbutikker med andres erfaringer!

Endret av telifia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...