Gå til innhold

LCD Display


Anbefalte innlegg

"Installerte" LCD Display i går og alt funka... så greide jeg å dytte det bortpå ramma til kabinettet og PC'en restarta seg. Regna da med at det kortslutta.

 

Nå viser det helt feil, mange bokstaver er bytta ut med tegn... linjene er bytta om osv.

 

Er det ødelagt for alltid? Eller kan dette fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Installerte" LCD Display i går og alt funka... så greide jeg å dytte det bortpå ramma til kabinettet og PC'en restarta seg. Regna da med at det kortslutta.

 

Nå viser det helt feil, mange bokstaver er bytta ut med tegn... linjene er bytta om osv.

 

Er det ødelagt for alltid? Eller kan dette fikses?

Noen av komponentene har sikkert kortslutta. Det er ikke bare bare å bytte komponenter uten litt elektronikk erfaring, men om du prøver å finne ut av det går det nok. Du må feilsøke og finne hvilke deler som er ødlagte og bytte disse ut med nye. Eller du kan jo sende det tilbake til butikken og si at det har begynt å vise feil :cool: .

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
"Installerte" LCD Display i går og alt funka... så greide jeg å dytte det bortpå ramma til kabinettet og PC'en restarta seg. Regna da med at det kortslutta.

 

Nå viser det helt feil, mange bokstaver er bytta ut med tegn... linjene er bytta om osv.

 

Er det ødelagt for alltid? Eller kan dette fikses?

Jeg kan med 99% sikkerhet si at displayet er ødelagt. Og da er det bare å kjøpe nytt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...