PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 (endret) Hva betyr egentlig at noe er boxed... f.eks. cpu!!!! og hvordan får man sånn lite morsomt bilde under navnet sitt???? Endret 23. mars 2004 av PC-freak
_Eirik_ Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Boxed CPU betyr at du får med vifte og et klistermerke....
Joakim87 Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 men, viften som følger med er ikke alltid så bra
PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 (endret) det var det jeg trodde... men hvordan får man slikt lite bilde under navnet sitt????? KLISTREMERKE????? hva skal man med det?? Endret 23. mars 2004 av PC-freak
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 men, viften som følger med er ikke alltid så bra Tja, det kan vel diskuteres. Viften som fulgte med min P4 1.8ghz klarte helt fint å følge med i svingene når jeg klokket opp til 2.4. PC-freak: klistremerker bruker du til å klistre på ting, f.eks. kabinettet ditt. Da slipper du å glemme hvilken prosessor som ligger og lusker inni der..
phax Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 (endret) boxed viften til intel cpu'er er normalt sett god nok til vanlig bruk, greit støynivå. på amd derimot... amd 64 er vel kanskje et unntak? bilde under navnet kalles avatar, klikk på kontroll panel <-- der borte. les litt i reglene om bruk av avatar.. og søk litt på forumet. edit: Avataren kan ikke være større enn 80 ganger 80 pixler. OBS: Du må selv sørge for at den bildefilen du bruker som avatar ikke overskrider grensene! Forumet forminsker visningsstørrelsen på for store avatarer, men filen er upåvirket. Sjekk retningslinjene for info om bruk av avatar! Følgende filtyper er tillatt: gif .jpeg .jpg .png Endret 23. mars 2004 av phax
snole Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Pluss at f.eks AMD gir 3 års garanti på Boxed CPU's (gjorde det på Barton i alle fall) mens det er ingen garanti på OEM CPU. I tillegg er kjøperen garantert at ingen svette pølsefingrer har rørt CPU'en siden den forlot fabrikken. (Kjekt i saker der kjernen blir skadet, siden mange mistenker i ettertid at OEM CPU'en var skadet når de fikk den.)
PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 hvis man har hukomelse som en gullfisk kan det klistremerket være nyttig men elers åpner man gjerne bare kabinette for å se da!!! fremdeles hvordan får man slik lite bilde under navnet sitt??????
phax Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 les to poster lenger opp, og kutt ut alle de spørsmålstegna. man skjønner va du mener selv om du bare bruker ett.. igjen, kontroll panel, endre avatar.. finner menyen oppe til venstre. du må lage en avatar på 80x80 pixler i .jpg eller .gif format og laste den opp til en eller annen server du har tilgjengelig, så legger du inn url'n under kontroll panel. voila..
PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 hva om man ikke har en server da? kan jeg gjøre noe annet gøy da?
phax Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 da oppretter du en gratis hjemmesideplass f.eks her og laster opp avataren din der.
PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 nei det fikk jeg ikke til... kan du hjelpe meg?
RMNZR Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 nei det fikk jeg ikke til... kan du hjelpe meg? hvorfor kaller du deg pc-freak når du vet så lite?
tacomodo Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 nei det fikk jeg ikke til... kan du hjelpe meg? hvorfor kaller du deg pc-freak når du vet så lite? Og hvorfor kaller du deg RomanzoR når du ser ut som en dass?
RMNZR Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 nei det fikk jeg ikke til... kan du hjelpe meg? hvorfor kaller du deg pc-freak når du vet så lite? Og hvorfor kaller du deg RomanzoR når du ser ut som en dass? *ler* bare såvidt, men du klarte å være mer usaklig enn meg:)
RMNZR Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Sorry, klarte ikke motstå jeg syns den var god. touche! (uansett, så er nicket mitt opprinnelig ment som en blanding av razor og romance.)
PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 finnes det ikke en lettere måte å gjøre det på enn det start tulle for mange programmer man trenger for det!!!!
RMNZR Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 finnes det ikke en lettere måte å gjøre det på enn det start tulle for mange programmer man trenger for det!!!! du trenger kun ett program? WS_ftp eller crystal FTP.
Anbefalte innlegg