Gå til innhold

MP3 ringetoner på K700?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker da SE dro sløret av S700, K700 og Z500 at det stod på sidene til S700 og Z500 at de skulle støtte mp3 som ringetone, men dette stod ikke spesifikt nevnt om K700. Den har jo mp3 spiller, men kan man bruke mp3 som ringetoner på den?

ikke som mange som vet dette ennå siden den har jo ikke kommet ut!

 

men den kommer vell ut i mai en gang

Lenke til kommentar
ikke som mange som vet dette ennå siden den har jo ikke kommet ut!

Neida, jeg vet jo det. Men jeg bare stussa over den infon som lå på sidene til SE, og lurte på hvilke tanker dere gjorde dere. Ellers kan det jo ha vært noen som fant det ut på CeBit eller.no... :shrug:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
ikke som mange som vet dette ennå siden den har jo ikke kommet ut!

Neida, jeg vet jo det. Men jeg bare stussa over den infon som lå på sidene til SE, og lurte på hvilke tanker dere gjorde dere. Ellers kan det jo ha vært noen som fant det ut på CeBit eller.no... :shrug:

:roll: Prøvd å tatt kontakt med Sony Ericsson Norge's support?!

Har vært i kontakt med dem før ang. minne-spm. til deres T630...

Dem er rimelig kjappe å svare og...

 

Bare et tips! :thumbs:

Lenke til kommentar
På sonyericsson.com står det at MP3 funker som ringesignal... bærre så dykk veit

Har du en link?

 

Det eneste jeg finner på sidene til K700 er:

It's a call, it's music

K700i supports 40 polyphonic voices - meaning, your phone can play many tones simultaneously. Your incoming calls: the sound of music.

Your K700i comes with a number of pre-stored ringtones. When you feel for a little more individuality, use the built-in Music DJ? to create your very own, personal ringtone.

 

Mens om Z500 står det:

Personal, musical ringtones

The best mobile music is yours for the taking. You can use MP3 files as ringtones or use rich 40-voice polyphonic ringtones - either way, your incoming calls will sound great.The Z500 has ringtones inside and more waiting for you online. Also, the built-in 16-track MusicDJ? allows you to make your own polyphonic ringtone.

 

Mener at det stod noe av det samme om S700 også, klarer bare ikke å finne igjen sida...

 

@haarek67:

Will do.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...