hans A Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Nå har mtulink drevet "kvalito boet" i ca. 1 mnd. Hva er deres erfaringer med dem så langt? Selv har jeg ikke vært plaget av "nedetid". ADSL linja har fungert normalt. Men epostseveren har det vært mye kluss med. Den er faktisk i skrivende stund nede. Men de drev service med den i natt, så det er vel noe som henger igjen. Men ellers forekommer det hver dag at man ikke kommer inn på epostserveren deres. Som regel varer dette bare noen minutter. Ellers er det litt rot med fakturaavdelingen. Uten at jeg skal gå inn på hva det gjelder. Men hvordan er erfaringene deres med dem?
Inge Rognmo Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Fikk en regning på perioden 01/04-30/06 selv om jeg sa opp abonnementet mitt fra 15/01 -men den har jeg fått beskjed om å se bort fra. Venter ellers fortsatt på et svar om de vil/kan refundere det jeg allerede hadde betalt på forskudd for perioden 15/01-31/03 (siden jeg sa opp abonnementet med virkning fra 15/01...)
hans A Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Ja det virker som det er litt dårlig kommunikasjon mellom fakturaavdelingen og mtulink.
Paalk Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Har de samme erfaringene som deg. ADSL fungerer så å si perfekt. Har ikke fått faktura fra dem enda så jeg venter i spenning. Epost har det imidlertid bare vært kluss med siden de overtok. Fikk så mye timeout feilmeldinger etterhvert at jeg fjernet alle epostkontoer som driftes av Mtulink fra de som automatisk skal sjekkes til gitte tidsintervaller. Har fått masse henvendelser fra kunder jeg tidligere henviste til Kvalito for domeregistrering vedr. tull med eposten så nå leter jeg etter en annen leverandør som kan ta imot 15-16 nye kunder ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå