Gå til innhold

Programmer kan ikke legges inn i mdk (rpm)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva gjør jeg da, letter til jeg finner de alle? Har letet lenge etter de men noen finner jeg jo ikke. Når jeg brukte windows kunne jeg bruke bittorrent, men for ikke lagt det inn for pakker som mangler, hender også at andre kræsjer med andre filer og derfor avsluttes inst.

Juk, bittorrent ... savner jeg, gikk fra gentoo, fordi jeg syntes det hva vanskelig., men der fikk jeg hvertfall lagt noe inn.

Endret av abze
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hva litt for rask, det virke glimrende nå :D tusen takk, mandrake blir bare bedre og bedre, gleder meg til 10 kommer ut stabil, da blir det fin oppgradering :dribble:

Skrevet

Det er litt merkelig...den henter ned mye filer for å inst ting, men å hente filer som tuxrace og gaim bruker :roll:

Men nå skal det bli fart i sakene, synes det er litt merkelig at denne urpmi funksjonen ikke var lettere å få opp på søk. Men håper noen finner den nå :)

Skrevet
bit torrent er vel i to ord på engelsk

og dagens moral er: ikkje orddel. berre sjå kva som skjedde med Askeladden!

Bram Cohen har navngitt produktet sitt «BitTorrent» i ett ord, så da bør man respektere det. I tillegg bør man respektere at pakkenavn faktisk ikke kan inneholde mellomrom. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...