Gå til innhold

Driverproblemer?

YoManYo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg bytta fra et defekt GeForce Ti 4400 fikk jeg et Gainward GeForce FX 5700 Ultra. Kortet scora selvfølgelig høyere i 3DMark, men når jeg f.eks spiller NFSU, hakker det og stopper opp i ett millisekund eller to. Gjelder også i andre spill. Har lasta ned 53.03 driverne og har videre disse speccsa:

AMD Athlon XP 1800+

512 mb RAM

MSI KT3 Ultra-Aru KT333

Western Digital 80 GB

SoundBlaster 5.1

PC-en går også generelt tregere etter jeg fikk dette kortet. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slettet du de gamle drivere først ? disablet antivirus under installering

av nye drivere ?

Jeg fjerna de gamle driverne hvertfall på "Legg til / fjern programmer". Ja antivirus-programmet var disabla.

Skrevet

Fjernet de gamle 53.03 driverne og installerte 56.64. Men må si at dette ikke hjalp spesielt mye. Opplever samme de problemene med spill :mad:

Skrevet
Fjernet de gamle 53.03 driverne og installerte 56.64. Men må si at dette ikke hjalp spesielt mye. Opplever samme de problemene med spill :mad:

Da er det noe annet som ikke funker, feil med skjermkortet kanskje ?

har du sjekket driverversjonen i maskinvarebehandling ?

Skrevet
Fjernet de gamle 53.03 driverne og installerte 56.64. Men må si at dette ikke hjalp spesielt mye. Opplever samme de problemene med spill  :mad:

Da er det noe annet som ikke funker, feil med skjermkortet kanskje ?

har du sjekket driverversjonen i maskinvarebehandling ?

Jada, det viser 56.64. Men har hørt noe om et program som fjerner gamle drivere totalt, ikke bare ved legg til / fjern. Kanskje det er der problemer ligger? Kan det for eksempel hjelpe med å installere nye hovedkort-drivere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...